آخرین خبر :

پیامک

۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام حالا که شهرداری جوابگو نیست مسکن و شهرسازی راجع به جاده منتهی به پمپ بنزین مهر شهر یه فکری بردارد.
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۵:۱۴:۴۰
۲
ستخدامی هم دولت برگزار نمی کند ولی می توان به وضوح متوجه شد نیروهای جدید در قالب شرکتی و قراردادی و اسامی فریبنده به وفور جذب می شوندو اگر آزمونی هم باشد همین نورچشمی هاو……..در صف اول هستند.و تعجب اینکه هیچ برخوردی با مدیران نالایق و ناکارآمد نمی شوددر حالیکه به تعداد انگشتان دست دستگاه نظارتی در استان مستقر هستند.
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۵:۱۰:۴۶ خوانده نشده خیر
۳
باعرض سلام و خسته نباشید و تقدیر وتشکر فراوان وسپاس !
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۴:۳۸:۵۳ خوانده نشده خیر
۴
از اقدامات چشمگیر شهرداری تشکر نموده وزیباسازی  میادین بلوار پیامبر اعظم نظیر میدان سپاه و سپیده وسفیر امید و میدان ارامستا ن را یاد اوری میکنم.
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۲:۴۰:۰۷ خوانده نشده خیر
۵ ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۲:۰۷:۵۰ خوانده شده خیر
۶
با سلام ،آیا مهندسان شهرسازی واقعا در حیطه پست خود مهارت و آینده نگری دارند؟ در بلوار موسی بن جعفر که پر تردد ترین مسیر  از شمال شهر به سمت مزار شهدا و مرکز شهر میباشد با طراحی و تایید طرح……. پل روی رودخانه وعدم نظر خواهی از اهالی جهت دریافت بهترین نظر و پیشنهاد موجب حادثه خیز شدن این مسیر کلیدی شده اند در حالی که اگر از یک کودک دبستانی می‌پرسیدند به این طرح عجیب میخندید ومی گفت که مسیر ورودی از سه راه اسدی باید به سمت لاین کوچه های فرد موسی بن جعفر و لاین جدید به طرف اسدی فقط باید از خیابان گرفته میشد در حالی که هردو لاین به سمت یک لاین بلوار هدایت شده است . چرا ؟
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۰۸:۵۲:۳۸ خوانده شده خیر
۷
ضمن عرض سلام ،انتقاد اینجانب از مهندسان عمران شهرداری میباشد در بلوار موسی بن جعفر با احداث غیر مهندسی پل اتصالی سه راه اسدی به موسی بن جعفر به علت … اقدام به کوتاه کردن طول پل و هدایت هر دو لاین پل به طرف لاین پر تردد به سمت مزار شهدا و تخریب خیابان دوطرفه با عرض بیش از ۱۰ متر نموده اند واین مکان را به یک مکان حادثه خیز تبدیل نموده اند هنوز فرصت جبران اشتباه وجود دارد …این پیام را به خاطر بسپارید تا وقتی جان چند شهروند به مخاطره افتاد ابتدا گریبان مهندس تایید کننده طرح وسپس شهردار را بگیرید ومطالبه حق بنمایید .
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۰۸:۴۰:۳۵ خوانده شده خیر
۸
آقایان نمایندگان مجلسی که از خدا می ترسید.پیگیری کنند قوانین اداری ما گاها شفاف نیست.گاها یا حیطه اختیارات مدیران مشخص نشده و یا حق و حقوق کارمندان مشخص نیست.همچنین الزام رعایت حداقلهای اخلاقی برای مراجعین.کارکنان و مدیران شفاف بیان نشده است.آیتمهای انگیزشی و طرح ارتقاء کارکنان با شاخص های کمی هم شفاف و کامل نیست.لطفا با مشورت بازنشتگان و شاغلین و در کمیسیون های مشترک با دولت.قانون قوی تر و شفاف تری را مصوب کنید.لطفا جدی بگیرید
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۰۸:۳۴:۱۳ خوانده شده خیر
۹
با سلام افرادی که از فاطمیه مهر شهر همش پیام میدن که اسفالت بشه افرادی هستند که قبلا در بالا شهر زندگی میکردن و اونجا براشون سخته زندگی کردن مردم پایین شهر حق خودشونو نمیتونن بگیرند
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۰۸:۱۵:۰۵ خوانده شده خیر
۱۰
با سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم لطفا در خصوص بهسازی پیاده روها با توجه به تردد دانش آموزان و اهالی از حاشیه خیابانها و خطر تصادف با خودروها اقدامی نمایید .با تشکر از طرف اهالی مهر شهر
۱۳۹۷/۰۹/۰۹ ۲۲:۴۰:۲۰ خوانده شده خیر
۱۱
فروش اراضی بنددره ازطرف بنیاد به قیمت ۸میلیون تومان به شرکتی خصوصی درچند سال قبل یادآور حراج باغ رحیم آباد وسایر اماکن تاریخی مانند ارگ بهارستان و ….می باشد. آیا بنای تاریخی و طبیعی و ملی هم قابل خرید و فروش است؟ثانیا چرا تاکنون دررسیدگی به بنددره و ارگ  هیچگونه تغییری ایجاد نشده؟

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*