معاون فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی خبر داد: فروش ۱۶۰ میلیون تومانی بن کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی

رمضانی گفت: در سه روز اول برپایی دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی ۱۶۰ میلیون تومان بن کتاب به علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه شد.

«محمود رمضانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی از ۱۹ آذر در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند گشایش یافته است.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۴۵۰ میلیون تومان بن برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در این نمایشگاه عرضه می شود، افزود: تاکنون ۱۶۰ میلیون تومان بن در سه روز اول برپایی نمایشگاه کتاب به فروش رفته است.

 

وی با تاکید بر اینکه استقبال و حضور مردم در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی بسیار چشمگیر است، گفت: اما متاسفانه به دلائل مشکلات اقتصادی مردم در چند ماه اخیر، قدرت خرید کتاب بسیار کاهش یافته است.

 

رمضانی همچنین با گلایه از عدم همکاری شهرداری بیرجند در اطلاع رسانی هرچه بهتر و بیشتر دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از برخی از دستگاه ها و نهادها انتظار و همکاری بیشتری برای این مهم می رود.

 

وی از برگزاری شب فرهنگی قاین، جشن امضا، جشن شعر، شبی با دکتر پورشافعی و کارگاه آموزشی استفاده بهینه از فضای مجازی در روزهای باقی مانده از دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*