مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی : حضور بهترین ناشران کتاب کشور در نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی

امروز خراسان جنوبی – حمیدی hamidi@birjandtoday.ir / مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از حضور بهترین ناشران کتاب کشور در نمایشگاه کتاب استان بعنوان نقطه قوت نمایشگاه یاد کرد. نبی زاده در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : درنمایشگاه کتاب امسال بروزترین کتب که در سال ۹۵ ، ۹۶ و ۹۷ چاپ شده عرضه شده است.
وی با بیان اینکه فروش کتاب امسال هم به نسبت خوب ارزیابی می شود ، ادامه داد : با این وجود انتظار می رفت با توجه به عرضه کتب بروز فروش بیشتری صورت گیرد .
وی به برگزاری برنامه های جانبی نمایشگاه اشاره کردو گفت : این بخش ها جذاییت خاصی داشته و مورد استقبال قرار گرفته است. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به برگزاری سه شب فرهنگی طبس، فردوس و قاین اشاره کردو افزود : استقبال از این برنامه هم خیلی خوب بوده است. نبی زاده به برگزاری کارگاه فضای مجازی و آسیب های اجتماعی اشاره کردو ادامه داد : نمایشگاه امسال زوایای زیادی داشته تا مورد استقبال مخاطب قرار بگیرد .
وی به رونمایی از ۱۴ کتاب در افتتاحیه نمایشگاه اشاره کردو گفت : تبلیغات خوبی هم در سطح شهر در قالب ارسال ۲۰ هزار فایل صوتی به گوشی های همراه، ارسال ۱۰ هزار پیامک و نصب بیلبورد در میادین بزرگ و اصلی شهر صورت گرفته است .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*