آخرین خبر :

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی: همه شهرستان های خراسان جنوبی مجهز به استخر شنای استاندارد می شوند

همه شهرستان های خراسان جنوبی مجهز به استخر شنای استاندارد می شوند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: با تلاش ها و اقدامات انجام شده تا پایان سال همه شهرستان ها مجهز به استخر شنای استاندارد می شوند.

مهران سرپرست صبح یکشنبه در شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارگروه ورزش و جوانان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طبق مامورریت های ورزش و جوانان استان بوده است.

وی با بیان اینکه «چهل سال افتخار» شعار برگزیده این کارگروه بوده است، بیان کرد: این کارگروه در دو محور اساسی ورزش و جوانان با دو بازه زمانی بحث تدوین دستاوردها و بخش مهمتر معرفی دستاوردها و برگزاری برنامه های باشکوه ساختار تشکیلاتی خود را تشکیل داد.

دبیر کارگروه ورزش و جوانان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: در این کارگروه برنامه های خوبی طراحی شد که بخشی مربوط به ماموریت های داخل سازمان و بخشی مربوط به سایر دستگاه ها بود.

سرپرست با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در حوزه ورزش، بیان داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب ارتقاء سرانه فضای ورزشی در استان بوده است.

وی با بیان اینکه تا سال ۸۳ یک مربع مربع به معنای تخصصی امکان ورزشی آبی نداشتیم، عنوان داشت: با تلاش ها و اقدامات انجام شده تا پایان سال همه شهرستان ها مجهز به استخر شنای استاندارد خواهند شد و همچنین سه استخر در بهمن ماه آتی افتتاح خواهد شد.

 تجهیز ۱۱۳ خانه ورزش روستایی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، برگزاری مسابقات در سطح روستاها، شهرستان ها و استان، میزبانی چند رویداد ملی، برگزاری همایش ها و جشنواره های مختلف را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این بخش عنوان کرد.

سرپرست با اشاره به اینکه در بخش جوانان نیز مشارکت سازمان های مردم نهاد یکی از دستاوردهای اساسی انقلاب است، عنوان داشت: امروز ۳۰ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان داریم که مشارکت قابل توجهی در مناطق مختلف دارند.

وی با بیان اینکه در در بخش عمرانی نیز از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۱۱۳ خانه ورزش روستایی استان تجهیز شده است، افزود: تا بهمن ۱۳۰ خانه ورزش روستایی دیگر در دستور کار است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین تلاش می شود ۱۰ پروژه برجسته استانی با حضور مقام عالی وزارت همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شود و همچنین هفت پروژه چمن روباز ورزشی در دستور کار داریم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*