سرمقاله: آرامش جامعه در گرو رفاه و جیب مردم است…!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com / خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید، خط فقر در شهرستان ها به ۳ میلیون و در تهران به ۵ میلیون تومان دارد نزدیک می‌شود…!!
خط غنا نیز در شهرستان ها و تهران روز به روز دارد سیر صعودی می‌گیرد، اما این دوخط آنقدر باهم در محتوا و واقعیت پر از تفاوت‌های فاحش و وحشتناک‌اند که فاصله‌شان تبدیل به یک گسل مخرب شده است.
شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که دیگر با گفتار درمانی، جابجایی مهره‌های دست چندم و سخنرانی‌های آتشین، پریدن به این و آن و بگیر و ببند و رفع مسئولیت کردن از خود هیچ طلیعه روشنی به چشم نمی‌خورد.
آنقدر یکدیگر را تخریب کردید و امید مردم را در زیر پاهایتان خرد و خمیر کردید که ریشه امید را در دل مردم که به دنبال کورسویی از باریکه نوری در تونل تاریک مشکلات بودند خشکاندید وهنوز هم دست برنمی دارید، هر روز یک نمایش تراژیک از استیضاح‌های زنجیره به راه میندازید و روزهای مدیدی است که تهران که یکی از استراتژیک ترین شهرهای ایران است را بی شهردار نگاه داشته‌اید!!
جدا به دنبال چه چیزی هستید؟ این که دلتان برای انقلاب غنج می‌رود ویا غم امت پیرتان کرده؟!! می‌خواهید ادای مدرس را در بیاورید؟ باورکنید مردم نه به اصولگرایی باوردارند و نه به اصلاح طلبی آنان از هردو این‌ها مدت‌هاست که عبور کرده‌اند …
مردم در به در به دنبال مدیران و نمایندگان و قضاتی هستند که توان درک موقعیت، دانش وسیع، عاشق، صادق، بی ریا، متنفر از شهوت قدرت، دست پاک، بی شعار و باشعور، برنامه محور، بانگاهی عمیق وپردامنه، بی وابستگی به احزاب و گروه های خیالی و متوهم زده، بی توهم توطئه، دانش دوست و هنر دان، قابل انعطاف و قاطع، قانون مدار، دور از دست بوسی و نوکر صفتی وچاپلوسی و تملق گرایی و… هستند.
دیگر نمی‌توان در برنامه‌های رادیو تلویزیونی با سخنرانی و نمایشات کودکانه وطنزهای تلخ میزگرد نشینی سر مردم را گرم کرد وآنان را به کم خوردن و کم پوشیدن و کم مصرفی در فضای شعب ابوطالبی تشویق کرد و از آن سو جامعه‌ای با تضاد وحشتناک طبقاتی را شاهد بود، نمی‌شود برای مردم بی پناه و تحت فشار سرکیسه بیت المال را محکم گرفت اما ته اش را برای اغنیا و از ما بهتران رها کرد!! درجامعه ای که از نابرابری و بی عدالتی و فساد مالی و اداری زخم بخورد، نباید انتظار آرامش وهمبستگی ملی داشت. آقایان همبستگی را ابتدا خودشان مشق کنند بعد برای مردم سرمشق بنویسند…!!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*