آخرین خبر :

در شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مطرح شد / انقلاب اسلامی خنثی کننده دسیسه های استکباری

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:انقلاب اسلامی ایران دسیسه های استکبار جهانی را خنثی کرد.

آیت الله سید علیرضا عبادی در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیش از انقلاب، مستکبران با سلطه بر کشور و دخالت در امور داخلی هویت ایرانی را به نابودی رسانده و کشور را تبدیل به استانی برای انگلیس و سپس ایالتی برای آمریکا کرده بودند.

وی افزود: در چنین شرایطی، هیچ چیز چون انقلاب اسلامی نمی توانست با این دسیسه ها مقابله کند.

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت: ایران پیش از انقلاب کشوری بود که حتی توانایی تولید سیم خاردار نداشت اما اکنون به انرژی هسته ای و توان بالا با تکیه بر توان داخلی در مدت این ۴۰ سال رسیده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کشورهای اروپایی و آمریکایی همچنان دست از دشمنی با ایران برنداشته اند،افزود: این دشمنی ها تداومی نخواهد داشت و در آینده نه چندان دور بر مردم دنیا بیشتر ثابت خواهد شد که حق با کیست.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر فرانسه اظهار کرد: امروز کشورهای اروپایی زیر پایشان خالی شده  و جایگاهی ندارند و تنها با سرگرم کردن دیگران می خواهند اوضاع خود را سامان دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان عابدی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی گفت: به لطف خدا همانطور که  در برگزاری کنگره موفق عمل کردیم بتوانیم برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی را نیز به خوبی پیش ببریم.

وی در پاسخ به خواسته مدیر کل صدا و سیما در خصوص همکاری دستگاه های اجرایی برای در اختیار قرار دادن اطلاعات و دستاوردهایشان افزود: دستگاه های اجرایی مکلف هستند تمام اطلاعات درست و منطقی خود را برای برنامه سازی و انعکاس به مردم در اختیار رسانه ها قرار دهند.

آینه دار مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه صدا و سیما در چهار حوزه خبر، صدا، سیما و فضای مجازی برای تولید محتوا درباره چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تلاش است، گفت: به زودی از ۵ مستند فاخر شامل زندگی آیت الله تهامی، حجت الاسلام آفتابی، حجت الاسلام فردوسی پور، شهید امین زاده و حاج غلامحسین بازاری رونمایی خواهد شد.

وی افزود: برنامه های صدا و سیما برای انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب در قالب مسابقه تلویزیونی، مستند، گزارش های خبری، برنامه های تحلیلی، گفتگو، موشن گرافیک و اینفوگرافیک و موسیقی است.

میزبانی رویدادهای ورزشی، برگزاری همایش ها و جشنواره های مختلف با رعایت توزیع پراکندگی در روستاها و شهرها و چاپ ۱۶ جلد از وصایای شهدا در مورد انقلاب، تجلیل از مادران، همسران و فرزندان شهدا از جمله برنامه هایی بود که در این جلسه مطرح شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*