جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد اجرای طرح مطالعاتی آب در ۴ استان کشور/ این طرح در خراسان‌جنوبی اجرایی می‌شود

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور از اجرای طرح مطالعاتی آب در چهار استان کشور خبر داد و گفت: در مباحث آب طرح جامع مطالعات آب در دستور کار دانشگاه امام حسین(ع) قرار گرفته و خراسان‌جنوبی یکی از این استان‌ها است.

به گزارش خبرنگار خاورستان، محمد زهرایی جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز در همایش شکوه هجرت در بیرجند، اظهار کرد: امروز در جنگ اقتصادی نیستیم بلکه در دفاع و مقاومت اقتصادی قرار داریم و سایر کشورها نیز این مقاومت اقتصادی را انجام می‌دهند اما اقتصاد مقاومتی ما با مقاومت اقتصادی سایر کشورها فرق دارد.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند” روح حاکم بر حرکت‌های جهادی، بسیج سازندگی است” اشاره کرد و افزود: وحدت و انسجام درون دینی برادران مسلمان در یمن بیش از وحدت کنونی ما است.
جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این‌که امروز در یمن در هر ۹ دقیقه یک کودک فقط از گرسنگی می‌میرد، گفت: ۱۳ میلیون نفر در روز فقط یک وعده غذایی دارند اما با تمام وجود در مقابل دشمن خود ایستاده و وحدت خود را حفظ کرده‌اند.
زهرایی با بیان این‌که ما هنوز مقاومت اقتصادی را درک نکردیم، افزود: وحدت کافی نداریم و امروز نیاز به شهید خدمت داریم و باید در راستای خدمت حرکت کنیم.
وی افزود: امروز بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع سپاهیان محمد رسول الله وزارت‌خانه‌ها به سمت  بسیج سازندگی آمدند و برنامه و طرح‌های خود را با ایده و نظر ما دنبال می‌کنند.
جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این‌که ۲ طرح پایلوت را در خراسان‌جنوبی دنبال کردیم، افزود: اولین استانی که با همکاری کمیته امداد و امضای تفاهم‌نامه ۲۰۰ جهادگر را به صورت تخصصی آموزش می‌دهد، خراسان ‌جنوبی است.
زهرایی از اجرای طرح مطالعاتی آب در چهار استان کشور خبر داد و افزود: طرح جامع مطالعات آب در دستور کار دانشگاه امام حسین(ع) قرار گرفته و خراسان‌جنوبی یکی از این استان‌ها است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*