تیم آموزش و پرورش به فینال مسابقات والیبال ادارات استان رسید

 

نخستین دوره مسابقات والیبال کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی «جام فجر چهلم» با شرکت ۱۲ تیم در حال برگزاری می‌باشد.

مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها با رویارویی والیبالیست‌های چهار دستگاه اجرایی در سالن حجاب مجموعه ورزشی خاتم‌الانبیاء بیرجند پیگیری شد تا فینالیست‌های این مسابقات حریف‌های خود را بشناسند.

در نخستین بازی تیم والیبال آموزش‌وپرورش خراسان‌جنوبی به مصاف دانشگاه بیرجند رفت که با نتیجه ۲ بر صفر حریف را شکست داد و به فینال مسابقات دستگاه‌های اجرایی استان صعود کرد.

در ادامه رقابت‌ها تیم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مقابل والیبال سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند به میدان رفت که با نتیجه ۲ بر ۱ رقیب را مغلوب کرد و فینالیست شد.

بدین ترتیب تیم‌های والیبال آموزش‌وپرورش خراسان‌جنوبی و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ۲۵ آذرماه در فینال مسابقات «جام فجر چهلم» المپیاد دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند و تیم‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند و دانشگاه بیرجند برای کسب مقام سوم به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است؛ تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها به نمایندگی از خراسان‌جنوبی در مسابقات المپیاد ورزشی کارمندان دستگاه‌های اجرایی کشور به رقابت می‌پردازد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*