با رای هیات وزیران استاندار خراسان جنوبی منصوب شد

 «محمدصادق معتمدیان» در نشست روز چهارشنبه هیات دولت به عنوان هفتمین استاندار خراسان جنوبی منصوب شد.

 در جلسه روز چهارشنبه (هفتم آذر ماه) هیات دولت، «محمدرضا پورمحمدی» به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، «محمدصادق معتمدیان» به عنوان استاندار خراسان جنوبی، «محمدعلی شجاعی» به عنوان استاندار خراسان شمالی و «احمد حسین زادگان» به عنوان استاندار مازندران تعیین شدند.
همچنین در نشست امروز هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، از خدمات و تلاش های محمدمهدی مروج الشریعه استاندار پیشین خراسان جنوبی قدردانی شد.
معتمدیان هفتمین استاندار خراسان جنوبی پس از ابراهیم رضایی بابادی، سید صولت مرتضوی، قهرمان رشید، وجه‌الله خدمتگزار، سید علی‌اکبر پرویزی و محمدمهدی مروج الشریعه از زمان تاسیس این استان در سال ۱۳۸۳ تاکنون است.
وی چهارمین استاندار منصوب دولت تدبیر و امید در خراسان جنوبی به شمار می رود. وی پیش از این مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان غربی بوده است.
«محمدمهدی مروج الشریعه» که شهریور سال گذشته از سوی هیات دولت به عنوان استاندار خراسان جنوبی انتخاب شد، ۲۶ آبان امسال با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان این پست را ترک کرد.
«مشیرالحق عابدی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با حکم وزیر کشور سرپرستی استانداری خراسان جنوبی را عهده دار شد.

 

گفتنی است، ابراهیم رضایی بابادی در سال‌های ۸۳ تا ۸۴، سید صولت مرتضوی در سال‌های ۸۴ تا ۸۸، قهرمان رشید در سال های ۸۸ تا ۹۲، وجه الله خدمتگزار در سال‌های ۹۲ تا ۹۵، سید علی اکبر پرویزی در سال‌های ۹۵ تا ۹۶ و محمد مهدی مروج الشریعه از شهریور ۹۶ تا آبان ۹۷ استاندار خراسان جنوبی بوده اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*