باکمک بانک رفاه کارگران و مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان: آموزشگاه شهدای بانک رفاه کارگران روستای فندخت شهرستان زیرکوه افتتاح شد/ بانک رفاه کارگران۸ سال متوالی عنوان بانک برتر مشتری مداری را کسب کرده است

در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و با هدف کمک به بهبود زیر ساخت های علمی-آموزشی کشور آموزشگاه شهدای بانک رفاه با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در روستای فندخت شهرستان زیرکوه افتتاح شد.
در مراسمی که بدین منظور و با حضور قزل بیگلو مدیر ناحیه ۲ بانک رفاه و جمعی از مدیران استانی و محلی، دانش آموزان و اهالی محل برگزار شد؛ موسوی مقدم مدیر شعب بانک رفاه استان با ابراز خرسندی از مشارکت بانک در انجام مسئولیت های اجتماعی، ساخت مدرسه را زیر بنای آبادانی و توسعه کشور بیان کرد و اظهار داشت: بانک رفاه به عنوان یک بانک تجاری بزرگ و بیش از نیم قرن قدمت و با بیش از ۱۰۵۰ شعبه، حضوری فعال در حوزه های مختلف داشته و نقش بسزایی را در توسعه و آبادانی کشور ایفا نموده است.
وی در ادامه بانک رفاه را یک بانک اجتماعی بزرگ برشمرد که سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سهامدار آن به بیش از ۴۰ میلیون مخاطب خدمات ارائه می دهد و همیشه در عرصه های خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه پیشرو بوده است و افتخار همکاری با سازمان تامین اجتماعی، بیمه سلامت، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و کانون های بازنشستگی و مستمری بگیران عزیز را دارد.
موسوی مقدم با اشاره به سوابق درخشان بانک رفاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و به ویژه آموزش و پرورش تصریح کرد: بانک رفاه تاکنون در ۵ استان کم برخوردار کشور مدرسه احداث و مدارس بیش از ۲ استان و ۱۱ روستای تابعه را تجهیز و و در ۲ شهرستان به ادارات آموزش و پرورش کمک کرده است.
وی از دیگر اقدامات بانک رفاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی را کمک به حوزه سلامت از جمله اهدا آمبولانس های شهری و تجهیز بیمارستان های کشور نام برد و افزود در استان خراسان جنوبی نیز با اهدا چند دستگاه آمبولانس به همراه تجهیزات جانبی وکمک به تجهیز بیمارستان ها بانک رفاه نقش بسزایی داشته است.
وی با ذکر این نکته که مسئولیت های اجتماعی جزء لاینفک اهداف بانک رفاه است اظهار داشت : امروز می بینید که استعدادهای درخشان و رتبه های برتر کنکور برخاسته از مناطق کم برخوردار کشور هستندو این وظیفه ماست که برای توسعه علمی و تخصصی کشور گام های موثری برداریم تا بستر حضور این عزیزان در یک فضای آموزشی با کیفیت و مناسب فراهم شود.
وی از دیگر اقدامات بانک در حوزه های آموزشی و فرهنگی توزیع کتاب های کمک آموزشی در استان های مختلف کشور و توزیع بیش از ۲۰۰۰ جلد قرآن کریم و ۱۰۰۰ جلد کتاب نماز در قرآن (تالیف استاد قرائتی) در ماه مبارک رمضان در بین مساجد و مدارس استان بیان نمود.
وی همچنین از دیگر فعالیت های بانک پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در بخش های حمایتی از محل منابع داخلی بویژه در استان خراسان جنوبی عنوان نمود.
وی در پایان افزود :بانک رفاه این افتخار را دارد که ۸ سال متوالی رتبه برتر مشتری مداری را در بین سیستم بانکی و بیمه ای کشور کسب نماید و تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با وجود پرسنل توانمند بتواند رضایت مشتریان خود را کسب نموده و همواره در تمام زمینه ها پیشرو باشد.
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان هم در این مراسم با اشاره به مشارکت و همراهی مردم در نقاط مختلف استان در بحث احداث مدارس طی سال‌های گذشته گفت: در جشنواره بیستم ما در اردیبهشت امسال میزان تعهد خیرین ۲۱ میلیارد تومان بود که با گذشت کمتر از ۹ ماه از سال، ۶۲ درصد تعهدات محقق شده و مابقی نیز تا پایان سال و یا سال آینده محقق خواهد شد. وی در خصوص آموزشگاه بانک رفاه کارگران روستای فندخت نیز اظهار کرد: این مدرسه چهار کلاسه با زیر بنای ۲۹۳ متر و هزینه ۳۴۳ میلیون تومان احداث گردید که بخشی از هزینه توسط بانک رفاه و بخشی از محل مشارکت دولتی شامل کمک فرمانداری شهرستان و اعتبارات ملی تامین گردیده است و محوطه سازی و احداث سرویس بهداشتی و سالن مدرسه نیز از محل اعتبارات استانی و ملی انجام خواهد شد. وی از مجموعه بانک رفاه کارگران در مرکز استان نیز همکاری و همراهی مردم روستای فندخت قدردانی کرد. فرماندار شهرستان زیرکوه نیز با قدردانی از همت بانک رفاه کارگران گفت: زیرکوه با ۴۲ هزار نفر جمعیت از شهرستان‌های مرزی کمتر توسعه یافته استان است و در حوزه آموزش و پرورش ۱۱ کلاس درس شهرستان در کانکس برپا می شود و پیشنهاد ما این بود که بانک های عامل استان هر یک با احداث یک کلاس درس مشکل کمبود فضای آموزشی در این شهرستان را رفع کنند که مجموعه بانک رفاه کارگران با هزینه کرد مبلغ یک میلیارد ریال با کمک اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان این مدرسه را در روستای فندخت احداث نمودند که جا دارد از این عزیزان قدردانی نمایم. کریمی از آسفالت ۱۰ هزار متر مربعی معابر و جاده ها و صرف میلیاردها تومان در زمینه انتقال آب و مهار روان آب ها و احداث پارک و… به عنوان برخی اقدامات صورت گرفته در شهرستان زیرکوه نام برد و افزود: ما مکلف هستیم با بیان مشکلات اهالی روستای فندخت و سایر نقاط این شهرستان را مرتفع نماییم .امام جمعه حاجی آباد نیز با بیان اینکه سوغات ما در شهرستان زیرکوه وحدت و همدلی مردم اعم از شیعه و سنی است گفت: مردم شهرستان با وجود مشکلات و کمبودهای عدیده از جمله زلزله خشکسالی و… پای نظام اسلامی و انقلاب ایستادند و البته خدمات قابل توجه نیز پس از انقلاب تاکنون به مردم ارائه شده انشاءا… باید تداوم یابد. حجت الاسلام مرتضی نیا با اشاره به اینکه اگر به مردم این شهرستان مرزی رسیدگی شود مرزبانان خوبی برای کشورمان خواهند بود، افزود : جا دارد از مساعدت های بانک رفاه کارگران و تلاش اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان برای احداث آموزشگاه در روستای فندخت قدردانی نماییم و از مسئولین استان و کشور می‌خواهیم که این شهرستان مرزی و محروم را بهتر ببینند. مهدی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه نیز از تلاشها و زحمات بانک رفاه کارگران، اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، فرماندار شهرستان زیرکوه قدردانی نموده و اظهار امیدواری که آموزشگاه شهدای بانک رفاه کارگران روستای فندخت جوانان شایسته را برای خدمت به نظام اسلامی تربیت نماید. اجرای گروه سرود دانش آموزان روستای فندخت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود در ادامه از دست اندرکاران پروژه احداث آموزشگاه شهدای بانک رفاه کارگران روستای فندخت تجلیل شد همچنین از سوی بانک کارگران ۶۲ دفترچه بانکی ۵۰ هزار تومانی به دانش آموزان آموزشگاه اهدا گردید و از ۱۲ دبیران آموزشگاه نیز با تقدیم هدایایی ویژه از سوی بانک رفاه کارگران تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*