آخرین خبر :

چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

 

 آموزش و پرورش قهرمان مسابقات تنیس روی میز بانوان خراسان جنوبی شد

 مسابقات تنیس ‌روی‌ میز بانوان کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان با حضور ۷ تیم از آموزش‌وپرورش، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه بیرجند، شرکت گاز، سازمان مدیریت، اقتصاد و دارایی و دانشگاه پیام نور در سالن سرحدی برگزار شد. در این مسابقات تیم آموزش‌وپرورش به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید، دانشگاه علوم پزشکی نایب‌قهرمان شد و شرکت گاز عنوان سومی را از آن خود کرد.

 در رده انفرادی مسابقات قهرمانی تنیس روی میز بانوان کارمندان ادارات خراسان‌جنوبی که با شرکت ۳۵ تنیسور برگزار شد نرجس سیما از آموزش‌وپرورش به مقام قهرمانی دست یافت، محبوبه ساقینی از دانشگاه علوم پزشکی به مقام دوم رسید و منوره حسنی شاهرخت از آموزش‌وپرورش سوم شد.

 

 

 

برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت خراسان جنوبی در ۱۴ رشته

مسابقات ورزشی کارکنان دولت خراسان‌جنوبی در ۱۴ رشته با حضور ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۱۶۴ تیم از ۳۸ دستگاه اجرایی به میزبانی بیرجند برگزار می‌شود.

در مسابقات والیبال قهرمانی کارکنان ادارات و سازمان‌های خراسان‌جنوبی «جام چهلم» با انجام چند بازی در سالن شهیدین قاسمی بیرجند پیگیری شد.

در نخستین روز از رقابت‌های بخش آقایان این رویداد ورزشی استان تیم دانشگاه بیرجند از سد امور مالیاتی خراسان‌جنوبی گذر کرد، دانشگاه علوم پزشکی بر دادگستری غلبه کرد، آموزش‌وپرورش تیم استانداری را شکست داد و شهرداری بیرجند تیم سازمان همیاری و شهرداری‌ها را از پیش‌رو برداشت.

در نخستین روز از بخش بانوان این دوره از رقابت‌ها نیز دانشگاه علوم پزشکی بر سازمان بهزیستی غلبه کرد، تأمین اجتماعی از سد دادگستری گذشت، استانداری تیم اقتصاد و دارایی را مغلوب کرد.

در مسابقات فوتسال قهرمانی کارمندان ادارات خراسان‌جنوبی تیم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به تساوی یک ‌بر یک با اداره کل زندان‌ها رضایت داد، دانشگاه علوم پزشکی «ب» با نتیجه برابر یک‌بریک در مقابل امور مالیاتی زمین‌گیر شد، تأمین اجتماعی با نتیجه ۵ بر ۰ از اداره کل ورزش و جوانان شکست خورد، سازمان جهاد کشاورزی با دانشگاه بیرجند به تساوی ۳ بر ۳ رسید، بانک صادرات بازی را با نتیجه ۹ بر ۲ آموزش‌وپرورش واگذار کرد و دانشگاه علوم پزشکی «الف» ۲ بر ۰ تیم ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات را مغلوب کرد.

 

 

ورزشکار خراسان جنوبی به ادوی تیم ملی دارت دعوت شد

زهرا رجبی با در خشش در مسابقات دارت بانوان کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد

این ورزشکار با کسب مقام سوم مشترک قهرمانی بزرگسالان کشور در اصفهان در جمع ۴نفر برتر این رشته قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

به یاد پشکسوت فوتبال بیرجند

مسابقه فوتبال پیشکسوتان بیرجند و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

به منظور گرامی داشت یاد و خاطره پیشکسوت فوتبال مرحوم زنده یاد ابراهیم آرگینی بیرجند مسابقه دوستانه فوتبال بین تیم پیشکسوتان بیرجند و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند روز گذشته برگزار شد
این دیدار دوستانه فوتبال بانتیجه ۴-۴ مساوی به پایان رسید

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*