چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

رییس هیأت ورزش کارگری خراسان جنوبی گفت: کارگران استان در مسابقات کاراته کارگران کشور که در شهرستان مشهد مقدس برگزار شد توانستند دو مدال برنز کسب کنند.

علیزاده افزود: جواد کمالی منش علیرغم آسیب دیدگی از ناحیه دست، به مقام سوم رسید و مهدی جهانیان دیگر عضو تیم خراسان جنوبی نیز در وزن ۶۷- در جایگاه سوم قرار گرفت.

رئیس هیات ورزش کارگری استان افزود:محمد علی بخشی، سید شاهرخ حسینی، مهدی جهانیان، یوسف رضاخانی و جواد کمالی منش به مربیگری محمد علی بخشی و سرپرستی سید شاهرخ حسینی در این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند.

برگزاری مسابقات دارت ویژه توانخواهان مراکز توانبخشی طبس

کمیته دارت شهرستان طبس با همکاری مراکز توانبخشی و اداره بهزیستی شهرستان بمناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین اقدام به برگزاری مسابقات دارت ویژه توانخواهان توانمند مراکز توانبخشی شهرستان طبس کرد.

این مسابقات با حضور ۲۴ شرکت‌کننده بصورت ناین‌دارت در محل خانه دارت شهرستان طبس برگزارو در پایان بخشی‌زاده، صادق‌زاده و بخشی
به‌ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

 

 

 

 

برگزاری دوره آموزشی بین‌المللی شاتل‌تایم در دانشگاه پیام نور
مدرس بین‌المللی شاتل‌تایم ایران از برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه ۳ کشور در دانشگاه پیام‌نور بیرجند خبر داد و گفت: برای توسعه ورزش بدمینتون در سطح مدارس استان معلمان تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دوره آموزشی بین‌المللی شاتل‌تایم را فرا گرفتند.

وی گفت: در این دوره آموزشی ۲۵ نفر از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان فوق‌لیسانس رشته تربیت‌بدنی شرکت داشتند که طی پنج روز مباحث مهم علمی، تاکتیکی و تکنیکی بدمینتون را به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

بزرگزادمقیم در ارتباط با جایگاه و چالش‌های بدمینتون در خراسان‌جنوبی ابراز داشت: به‌رغم وجود زیرساخت‌های مناسب سخت‌افزاری و سالن‌ اختصاصی در راستای توسعه این رشته ورزشی پرطرفدار هدف‌گزاری و برنامه‌ریزی شایسته‌ای صورت نگرفته و همچنین برای تأسیس باشگاه‌های بدمینتون استراتژی خاصی وجود ندارد.

 

 

درخشش بانوی کاراته کای خراسان جنوبی در مسابقات انتخابی تیم ملی
زهرا سادات بنایی به عنوان ورزشکار در مسابقات انتخابی تیم ملی سبک های آزاد، موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شد.
زهرا سادات بنایی توانست در این دوره از مسابقات مقام قهرمانی را کسب کند و تیم خراسان جنوبی نیز با کسب یک مدال طلا و ۲ مدال برنز، پس از استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان در جایگاه چهارم قرار گرفت.
برگزاری دوی صحرانوردی انتخابی تیم استان
مسابقات دوی صحرانوردی انتخابی تیم استان، جمعه ۲۳ آذرماه، در ورزشگاه غدیر شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.
در این مسابقات که جمعه ۲۳ آذرماه ساعت ۹ صبح برگزار می شود، ورزشکاران منتخب در صورت کسب رتبه به مسابقات کشوری بانوان، ۳۰ آذر به میزبانی کردستان وآقایان، ۷ دی ماه به سمنان اعزام خواهند شد.
حضور پسران کاراته کای خراسان جنوبی در المپیاد استعدادهای برتر کشور
تیم کاراته استان، در بخش پسران و در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال در المپیاد استعدادهای برتر کشور، حضور یافتند.
در این دوره از مسابقات علیرضا آکاک، افشین رمضانی، جابر نجف زاده، سجاد اکبری، رضا شوری، علی خیرآبادی، محمد خیرآبادی، محمد حسین بهشتی، علیرضا سلمانی و محمد صفامنش، از خراسان جنوبی به رقابت با دیگر شرکت کنندگان خواهند پرداخت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*