چند خبر ورزشی از خراسان جنوبی

رقابت اسکیت‌بازان خراسان‌جنوبی در مسابقات کشوی

تیم فری‌استایل خراسان‌جنوبی برای کسب مدال‌های رنگی مسابقات مارشال کاپ جهانی در کرج هماورد برترین‌های ایران می‌شود.

امیدحسین اعتمادی، محمدمنیب احمدی‌مقدم، ابوالفضل صادقی، طاها سورگی، علی مودی، سیدامیرمحمد سادسی، امیر سهل‌آبادی با سرپرستی مهدی غنچه و مربیگری مصطفی شبانی به نمایندگی از خراسان‌جنوبی هنرنمایی می‌کنند.

در بخش بانوان مسابقات قهرمانی فری‌استایل مارشال کاپ جهانی زهرا خسروی و یاسمن غنچه و یاسمن به‌نژاد به رقابت می‌پردازند.

جودوکاران خراسان‌جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

تیم جودو و کوراش خراسان‌جنوبی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور راهی یزد شد.

علی نوزادی، مهدی بنی.اسدی، عباس شاملی، سیدعلی حسینی، فاضل دشتبان، رضا خسروی و مصطفی عیدی با سرپرستی حسن خسروی و مربیگری مجتبی قربان‌نژاد روی تاتامی با برترین‌های ایران مبارزه می‌کنند.

«خدمتی» به اردوی تیم ملی تیراندازی پیوست

اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با تفنگ بادی کشورمان با حضور نچمه خدمتی در تهران آغاز و تا ۲۳ آذرماه ادامه می‌یابد.

نجمه خدمتی از خراسان‌جنوبی، الهه احمدی، مهیار صداقت، امیر‌محمد نکونام و حسنا توتونچی از استان تهران، حسین باقری از اصفهان، نرجس اماقلی‌نژاد از مازندران، آرمینا صادقیان از ایلام، امیرسیاوش ذوالفقاریان از سمنان و فاطمه کرم‌زاده از بوشهر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تفنگ بادی کشورمان هستند.

 

 

رئیس هیأت دوچرخه سواری خراسان جنوبی گفت:تیم دوچرخه سواری استان بر سکوی قهرمانی مسابقات کشوری ایستاد.

علوی افزود: تیم دوچرخه سواری استان خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور که ۹ با حضور ۳۸ ورزشکار از ۱۳ استان کشور در تهران برگزار شد، توانست در مجموع بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات قرار گیرد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات رضا بیدختی با کسب مقام اول رده جوانان کلاس ۲۰ و علی اختر با کسب مقام سوم رده بزرگسالان کلاس ۲۶ بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفتند.

علوی همچنین از أخذ مجوز میزبانی یکی از مراحل لیگ تریال کشور در استان خبر داد و گفت: با توجه به ایجاد و تجهیز پیست تریال بیرجند برابر استانداردهای آسیا و جهانی، هماهنگی های لازم با کمیته تریال فدراسیون در این خصوص صورت گرفته که فرصت خوبی برای جذب و حمایت دوستداران این رشته در استان خواهد بود که این مهم نیاز به همکاری تمامی دستگاه های اجرایی بالاخص شهرداری بیرجند دارد.

 

 

 

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی از حضور تیم های کاراته استان در رقابت های کشوری خبر داد.

حضور تیم های کاراته خراسان جنوبی در رقابت های کشوریاحمدی پیما: تیم کاراته کارگران استان در رقابت های کاراته کشوری که تا سیزدهم آذر ماه به میزبانی مشهد ادامه دارد با ترکیب شاهرخ حسینی، جواد کمالی منش، مهدی جهانیان به مربیگری محمد علی بخشی در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرد.

احمدی پیما گفت:تیم کاراته المپیاد استعدادهای برتر استان نیز امروز به رقابت های کشوری پسران که از پانزدهم تا شانزدهم آذر ماه به میزبانی اراک برگزار خواهد شد،اعزام می شود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*