پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مسکن و شهرسازی لطفا جواب بده چرا اسفالت جاده منتهی به پمپ بنزین مهر شهر جمع اوری و خاکی رها کرده .
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۱۵:۳۹:۵۷
۲
تورم افسار گسیخته و گرانی بیداد کننده و خواب مرگبار …….برخی مسئولان و فشار بر قشر ضعیف و ستمدیده تا کی ادامه خواهد داشت .
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۱۴:۱۶:۴۴ خوانده نشده خیر
۳
با سلام از مجموعه شورای شهر و شهرداری بخاطر احداث میدان سپیده در بلوار پیامبر اعظم و میدان انتهای پاسداران تشکر می گردد. واقعا نقاط حادثه خیز بودند .
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۱۴:۱۳:۱۳ خوانده نشده خیر
۴
عمده ترین دلیل فساد در دستگاههای دولتی پارتی بازی است.تا وقتی این معظل حل نشود سایر فسادهای ناشی از آن برطرف نخواهد شد و حتی جلوگیری از سایر فسادها مانند اختلاس.رشوه و  غیره سخت و غیر ممکن خواهد شد.پارتی بازی یعنی ورود نیرویی که برای اشخاص کار می کنند و به درد مجموعه نمی خورند و آسیب زا هستند چرا که این افراد از حاشیه امن‌برخوردارند.
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۱۳:۲۲:۵۹ خوانده شده خیر
۵
با سلام و احترام،ضمن تشکر از تلاش های شهرداری محترم، خیابان نیروی هوایی به جهت سرازیر شدن وسایل نقلیه موتوری از مهر شهر و بلوار شعبانیه و نرجس(خانه های مهدی زاده)کشش این حجم از ماشین آلات را ندارد و بسیار کم عرض است ضمن اینکه در حدفاصل نیرو هوایی۱۳و۱۵روبروی پارک شقایق با یک بافت قدیمی، منظره نامناسب و عدم اجرای طراحی شهری مواجه هستیم که انتظار می رود به این قسمت شهر بیشتر توجه گردد.با تشکر
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۰۹:۲۶:۵۱ خوانده شده خیر
۶
از بین آقایان حقوق دان بیرجندی یکنفر  مدعی العموم پیدا نمیشود از بنیاد مستضعفان به دلیل …….شکایت کند ؟ از بالا بردن نرخ زمین که نمونه اخیر آن در ظفر و بهمن رخ داد تا تصرف بناهای تاریخی مثل ارگ بهارستان و باغ رحیم آباد … اینها با این کارهایشان به کدام مستضعفی کمک میکنند .
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۲۳:۳۴:۴۴ خوانده شده خیر
۷
باسلام و خسته نباشید خدمت ریاست محترم اداره راه و شهرسازی لطفا در خصوص آسفالت و جدول کشی محله جلیلیان واقع در بلوار صیاد شیرازی اقدامی نمایید.خدمت به محرومین عبادت است.
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۶:۴۶:۲۱ خوانده شده خیر
۸

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*