آخرین خبر :

حوادث

 ۱۹۱ قاچاقچی غیر مجاز در  خراسان جنوبی دستگیر شدند

بیرجند- فرمانده یگان حفاظ محیط زیست خراسان جنوبی گفت: ۱۹۱ شکارچی غیر مجاز و متخلف زیست محیطی در هشت ماهه سال جاری دستگیر شدند.

مسعود مستقیم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۹۱ شکارچی  غیر مجاز و متخلف در هشت ماهه سال جاری در خراسان جنوبی دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین تا کنون بیش از ۱۵ هزار قطعه و رأس انواع گونه های  جانوری از شکارچیان غیر مجاز و متخلفان محیط زیستی در استان کشف و ضبط شده است.

مستقیم ادامه داد: این شکارچیان، قاچاقچیان پرندگان زینتی و متخلفان زیست محیطی در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست  استان، مناطق آزاد، نقاط کویری و مناطق مرزی  خراسان جنوبی دستگیر شدند.

وی افزود: ۷۹۶ دقطعه مرغ مینا، ۳۹۴ قطعه عروس هلندی، ۱۲۰ قطعه کوتوله هندی، یک رأس گوزن زرد؛ لاشه و مقادیری  گوشت ۱۱ رأس میش وحشی، یک رأس جبیر، یک رأس آهو،   یک رأس بزغاله  وحشی، ۹ سرخرگوش، سه قطعه کبک وحشی و ۱۲۰ قطعه کبک پرورشی از  قاچاقچیان و شکارچیان غیر مجاز کشف شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: از این شکارچیان پنج بهله شاهین بلوجی، دو قطعه کبوتر وحشی، پنج قطعه طاووسریال پنج قطعه قرقاول، پنج قطعه هوبره، هشت قطعه کوکر و ۱۴ عدد تخم کبک کشف و ضبط شده است.

مستقیم اظهار کرد: از شکارچیان غیر قانونی ۱۵۳ عدد انواع ادوات و وسایل شکار غیر مجاز کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: انواع  فشنگ سلاح های شکاری گلوله زنی، ساچمه زنی و بادی، انواع دام و تله شکار غیر مجاز حیات وحش، قفس نگهداری پرندگان وحشی، چاقو و دوربین چشمی و تعداد ۲۷ قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و ساچمه زنی از شکارچیان کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۹۳ مورد تیمار و رها سازی انواع مختلف گونه های حیات وحش داشته ایم.

جمعی از سپرده گذاران موسسه کاسپین در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

کد خبر: ۸۵۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ – ۱۳:۵۶ ۰۳ December 2018

جمعی از سپرده گذاران موسسه کاسپین در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، این تجمع کنندگان با اشاره به این‌که «مطابق قانون اساسی باید مطالبات به مساوات پرداخت شود» مدعی هستند: در پرداخت مطالبات به سپرده گذاران موسسه کاسپین تبعیض اعمال شده که قابل پذیرش نیست.

همچنین آن‌ها پلاکاردی در دست داشتند با این مضمون که “صدای وامداران در مقابل سپرده را بشنوید….”

همچنین آن‌ها با این ادعا که «از آذر ماه سال ۹۵ پول‌های آنها بلوکه شده» می‌گفتند که ارزش پول ملی کاهش یافته است. تکلیف ما سپرده گذاران چیست؟ آیا موسسه کاسپین که مجوز بانک مرکزی را داشت، اعتباری ندارد؟

 

 

کد خبر: ۸۵۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ – ۰۸:۴۴ ۰۳ December 2018

۳ سارق نقابدار با شمشیر و چاقو به یک فروشگاه زعفران در سبزوار حمله کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی کیانی رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: این سارقان نقابدار برای دستبرد به یک کیسه زعفران و وجوه نقد به این فروشگاه حمله کردند، اما با مقاومت مشتریان فروشگاه از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: سه مالک فروشگاه در محل حضور داشتند که یکی از آن‌ها به علت اصابت شمشیر و شکستگی جمجمه به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت:حال مصدوم این حادثه رضایت بخش است، ولی هنوز در بیمارستان بستری است.

کیانی با بیان اینکه وقوع سرقت به نیروی امنیتی و انتظامی سبزوار اطلاع داده شده است افزود: نیرو‌های امنیتی و انتظامی در حال تحقیق برای شناسایی سارقان هستند.

 

 

 

داماد جنایتکار برای سرقت طلاهای مادرزنش به خانه وی رفت و وقتی مقاومت این زن را دید، او را به قتل رساند.

به‌گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جنایتکار روز جمعه در آزادشهر با انگیزه سرقت طلا به خانه مادرزنش رفته بود، اما هنگامی که با مقاومت این زن ۴۸ ساله روبه‌رو شد او را کشت.

مرد جوان پس از این جنایت برای اینکه ردی از خود باقی نگذارد، تصمیم گرفت خانه را به آتش بکشد تا جسد مقتول در میان شعله‌ها بسوزد، اما پس از چند روز با تلاش کارآگاهان پلیس وی دستگیر شد و به قتل مادرزنش اعتراف کرد.

منبع: روزنامه ایران

 

 

 

فرار زن جوان، ناکامی ۲۰۰ میلیونی آدم‌ربا را رقم زد

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد از شناسایی و دستگیری آدم ربایی خبر داد که برای حل اختلاف مالی، همسر دوستش را محبوس و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای رهایی وی درخواست کرده بود.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در سوم آذر سال جاری مردی  با مراجعه به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد و طرح شکایت با موضوع فقدانی همسرش اعلام داشت که همسر۳۲ ساله اش پس از خروج از منزل تاکنون به محل سکونتش مراجعه نکرده و پاسخگوی تماس های تلفنی وی و سایر اعضای خانواده اش نیست.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدانی اقدامات جهت پیدا کردن فقدانی در دستور کار تیم تجسس ویژه کلانتری قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات پلیسی ، ماموران مطلع شدند که شاکی پیامکی با مضمون مطالبه ۲۰۰ میلیون تومان در قابل آزادی همسرش دریافت کرده است.

همزمان با مشخص شدن موضوع آدم ربایی و تلاش برای اخاذی ۲۰۰ میلیون تومانی از شاکی ، در نهم آذر ماه طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع درگیری مابین زن و مردی در محدوده خیابان شقایق به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد اعلام شد که بلافاصله نزدیکترین تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع در محل حاضر شد.

 با حضور ماموران کلانتری در محل، خانم جوانی به مأموران مراجعه و اظهار داشت: ۳ روز قبل در منزل بودم که ناگهان زنگ منزل به صدا در آمد، پشت آیفون یکی از دوستان همسرم را دیدم و چون او را می شناختم در را برایش باز کردم،  با ورود این شخص به منزل ناگهان وی شروع به ضرب و جرح من کرد و به زور مرا سوار خودروی کرده و به مکانی نامشخص برد.

این خانم در ادامه اظهارات خود به ماموران کلانتری ، گفت: این شخص مرا در منزلی در محدوه عبدل آباد به مدت سه روز محبوس کرد و تلاش های من نیز برای فرار فایده ای نداشت تا اینکه طی این مدت متوجه شدم او از همسرم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در قبال آزادی من درخواست کرده است.

وی افزود: تاکنون چندین مرتبه برای فرار اقدام کردم و هربار متهم مانع می شد ولی امروز از غفلت وی استفاده کردم و موفق به فرار شدم و خودم را به این محل رساندم اما این شخص قصد ربودن مجدد مرا داشت که این بار با او درگیر شدم.

سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب آدم ربائی، خاطرنشان کرد: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا اعتراف کرد که با همسر فرد ربوده شده اختلاف مالی دارد و به این انگیره اقدام به آدم ربایی همسر دوستش کرده است؛ در حال حاضر نیز، متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*