حوادث

دو جوان ۱۸ ساله قربانی حادثه رانندگی در قاین
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از مرگ راکب و سرنشین موتورسیکلت در حادثه رانندگی در بلوار نوربخش شهرستان قاین خبر داد. سرهنگ”علیرضا عباسی” اظهار داشت:عصر روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی موتورسیکلت در بلوار نوربخش شهرستان قاین، بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ عباسی با بیان این که علت حادثه در دست بررسی است؛ افزود: مصدوم توسط خودروهای امدادی به بیمارستان شهدای قاین اعزام شد که متاسفانه بر اثر شدت جراحات جان خود را در بیمارستان از دست داد.

فرد گم شده در طوفان و تپه های شنی “سرایان” نجات یافت
فرمانده انتظامی شهرستان سرایان از امداد رسانی به فردی گمشده و نجات وی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ”علی وطن دوست”در این خصوص گفت: روز گذشته یکی از شهروندان طی تماسی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داد فردی که برای انجام امورات ساختمانی به روستای”چاه تریخی”شهرستان سرایان رفته است در مسیر برگشت با توجه به تاریک شدن و طوفانی بودن هوا مفقود شده است. فرمانده انتظامی شهرستان سرایان افزود: با دریافت مشخصات فرد مفقود شده، تیم های ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان سرایان و بخش سه قلعه به محل مفقود شدن شهروند سرایانی اعزام شدند و با ردزنی آثار تردد این فرد عملیات جستجوی وی را آغاز کردند. سرهنگ وطن دوست بیان داشت: با تلاش چند ساعته مأموران پلیس و ردزنی در شرایط بد جوی، خوشبختانه این شهروند در حالی که ترس و اضطراب فراوانی داشت و در میان تپه های شنی در حوالی روستای”چاه پنیری” گرفتار شده بود نجات پیدا کرد و به خانواده اش تحویل شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*