حوادث خراسان جنوبی

چند واگن از قطار باری  در ایستگاه ده شور طبس از ریل خارج شد.

این حادثه حدود ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه شب چهارشنبه به علت نقص فنی قطار باری رخ داد که واگن ها خالی بودند و این حادثه هیچ گونه تلفاتی نداشت.

 

تلف شدن ۲۱ راس گوسفند در برخورد با کامیون

 بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با گله احشام در اسفدن ۲۱ راس گوسفند تلف و چندین راس دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا علت این حادثه که در کیلومتر ۵ جاده اسفدن – زیرکوه رخ داد، از سوی کارشناس تصادفات پلیس ‌راه در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه از کشف ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از دو دستگاه کامیونت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فاضل مریمی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای تحقق ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا در محور ارسک- بشرویه به دو دستگاه کامیونت یخچال دار حامل لبنیات مشکوک شدند و خودروها را با هماهنگی مقام قضائی متوقف کردند .

وی افزود: مأموران در بازرسی از این دو کامیونت ۷۵ گالن سوخت قاچاق به مقدار ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل که به صورت ماهرانه ای در داخل جعبه های لبنیاتی در کف خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ فاضل مریمی گفت: در این رابطه رانندگان هر دو خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

 

 

 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت:واژگونی خودرو تندر ۹۰ در بلوار پیامبر اعظم (ص) دو نفر را روانه بیمارستان کرد.

حسینی افزود: خودرو تندر ۹۰ در بلوار پیامبر اعظم (ص) از طرف جنوب به شمال در حرکت بوده که از مسیر منحرف و به لاین مخالف رفته و واژگون شده بود.
وی افزود: آتش نشانان پس از ایمنی محل از خطرات احتمالی پیشگیری کردند و با انتقال خودرو به پارکینگ توسط جرثقیل به مأموریت خود پایان دادند.
در این حادثه ۲ نفر مصدوم که از خودرو پرت شده بودند و توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه به بیمارستان انتقال یافتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*