آخرین خبر :

تذکر عبادی نسبت به بی‌عدالتی‌های «نوبخت»: چرا اهتمامی به احداث راه‌آهن شرق وجود ندارد؟!/ هیئتی جهت بررسی ناعدالتی‌های «نوبخت» تشکیل شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، طی تذکری کتبی به بی‌عدالتی‌های «محمدباقر نوبخت» در تخصیص اعتبار و اولویت‌دهی به پروژه‌های مهم شرق کشور اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، در ادامه پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعدد خود در راستای تسریع اجرای پروژه‌های مهم شرق کشور از جمله راه‌آهن زاهدان – بیرجند – مشهد و دوبانده‌سازی جاده بیرجند – قاین طی تذکری کتبی به بی‌عدالتی‌های «محمدباقر نوبخت» در تخصیص اعتبار و اولویت‌دهی به این پروژه‌ها اعتراض کرد.

متن این تذکر به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه تعالی

با سلام و تحیات الهی

آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور چرا دکتر نوبخت اهتمامی به احداث راه‌آهن بیرجند به گناباد (راه‌آهن شرق) ندارد و چرا دوبانده شدن راه بیرجند به قاین که سالیانه شهروندان زیادی را به کشتن می‌دهد با کندی صورت می گیرد؟ آیا اگر این پروژه در رشت واقع شده بود نیز اینگونه عمل می شد؟

آقای رئیس جمهور کافی است مقایسه‌ای بین اعتبارات راه‌آهن رشت ( وطن آقای نوبخت) و راه‌آهن شرق صورت گیرد، آیا می‌توانم سوال کنم چرا هر پروژه‌ای به  رشت ختم می‌شود اعتبار خوبی می‌گیرد، آیا اهمیت راه‌آهن شرق از نظر فنی و اقتصادی و محرومیت‌زدایی و آثار بین‌المللی و سیاسی و غیره با راه‌آهن رشت قابل مقایسه است؟

پیشنهاد می‌کنم هیئتی را جهت بررسی ناعدالتی‌های دکتر نوبخت تشکیل دهید و گزارش آن را به مجلس ارائه نمایید.(۹۷/۹/۲۸)

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*