۱۲۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج در استان افتتاح می‌شود / خیز جهادی بسیج

امروز خراسان جنوبی – گروه خبر / معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته بسیج دو هزار و ۵۰۰ برنامه در استان اجرا می‌شود، گفت: ۱۲۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان طی این هفته به بهره‌برداری می‌رسد. سرهنگ حمیدرضا برات‌زاده در نشست خبری با بیان اینکه ابعاد و کارکرد بسیج زیاد است و کارکرد دفاعی و اوج نقش آفرینی بسیج در دوران دفاع مقدس بوده است، اظهار داشت: کارکرد علمی و اقتصادی بسیج بر کسی پوشیده نیست و تاکنون موفق عمل کرده است. وی گفت: امام خمینی(ره) تفکر بسیجی را در ۵ آذر سال ۱۳۵۷ راه‌اندازی و احیا کرد و شعار امسال هفته بسیج، “بسیج مظهر ایستادگی، خدمت و پیشرفت” نامگذاری شده است.
افتتاح ۹ پروژه عمرانی با اعتباری بیش
از ۹۰۰ میلیون تومان در استان
سرهنگ برات‌زاده با بیان اینکه در این هفته اجرای دو هزار و ۵۰۰ برنامه در قالب ۴۰ سرفصل با ۴۰ برنامه شاخص و محوری در استان در نظر گرفته شده است افزود: نخستین برنامه‌ها اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی است که در این راستا طرح‌های عمرانی و خرد اقتصاد مقاومتی به تعداد ۹ پروژه با اعتباری بیش از ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود. وی بیان کرد: در هفته بسیج ۱۲۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ۲۰۰ پنل خورشیدی در استان افتتاح خواهد شد.
برگزاری ۱۵ نمایشگاه در هفته بسیج
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری ۱۵ نمایشگاه با موضوعات مختلف در استان طی هفته بسیج خبر داد و افزود: رزمایش خدمت از ۲۸ آبان تا ۲۰ آذر و اعزام گروه‌های جهادی با هدف خدمت رسانی انجام می شود.
برگزاری همایش بزرگ بسیجیان استان
وی عنوان کرد: همایش بزرگ بسیجیان با نام حماسه حضور ۵ آذر ماه با حضور ۱۰ هزار نفر از استان در محل حسینیه جماران بیرجند و اجلاسیه شهدای طلاب در یک آذرماه در محل حسینیه جماران برگزار می شود.
اعزام ۲۰ گروه جهادی به مناطق محروم بیرجند
فرمانده ناحه مقاومت بسیج سپاه بیرجند نیز در این نشست اظهار داشت: هفته بسیج در بیرجند ۴۰ برنامه اصلی و ۵۰۰ برنامه جانبی در سه پایگاه، حوزه و ناحیه پیش‌بینی شده است. سرهنگ مهدی صادق‌احمدی با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه حرا تا حرم از هفته گذشته مجدد آغاز شده است، افزود: همه روزه ۵۰۰ دانش ‌آموز از مدارس مختلف شهر برای بازدید نمایشگاه مراجعه می‌کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*