چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

همایش کوهنوردان قاین برگزار شد
به همت باشگاه بزرگمهر قاینی همایش صعودبه ارتفاعات بزرگمهرقاینی و دوره پیشرفته سنگنوردی برگزار شد

این برنامه ازساعت ۶صبح باحضور۱۸ نفرازکوهنوردان باشگاه بزرگمهر و علیرضا خادم از مدرسین فدراسیون کوهنوردی کشور دردیوارطبیعی ابوذر شروع و ساعت ۱۶ به پایان رسید.
همچنین خادم درمحل سالن امین زاده برای بررسی دیواره مصنوعی امین زاده جهت برگزاری مسابقات جوانان حضور یافت ونکات مهمی را عنوان نمود.

 

 

مسابقات دارت بزرگداشت ۱۳آبان در بیرجند برگزار شد
دهمین دوره از مسابقات هفتگی دارت شهرستان‌ بیرجند به‌ مناسبت “یوم الله ۱۳ آبان” برگزار شد

دهمین دوره مسابقات آزاد دارت شهرستان بیرجند به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و حفظ آمادگی دارترهای شهرستان برای حضور قدرتمند در دور برگشت مسابقات قهرمانی استان در دو بخش حرفه ای و نیمه حرفه ای برگزار شد.

مسابقه در بخش نیمه حرفه ای در یگ گروه به صورت دوحذفی برگزار شد که در پایان نتایج ذیل حاصل شد. سام اباذری مقام اول،  احمد رضایی مقام دوم و
آقایان عرفان محمدی و محمد کدخدایی سوم شدند
در قسمت حرفه ای بانوان نیز با حضور ۱۶ دارتر برتر شهرستان  به صورت دوره ای و تک حذفی برگزار شد و  مائده عطایی اول، سمیرا سلیم دوم
و مقام سوم مشترک را خانم ها فرزانه ناروئی و مطهره صادق پور کسب کردند.

در بخش آقایان نیز با حضور ۱۶ دارتر برتر شهرستان مسابقات برگزار شد و  علیرضا محمدزاده مقام اول شد وی ابوالفضل علیزاده مقام دوم و آقایان رضا محمدی و مهدی خادم مقام سوم مشترک را کسب کردند.

 

 

 

دوچرخه سواران روستای ایفاد ۴۰۰قاین کیلومتر تا مشهد رکاب می زنند

۱۹ دوچرخه سوار از روستای ایفاد شهرستان قاین مسیر ۴۰۰ کیلومتری این روستا تا مشهد مقدس را رکاب خواهند زد.

این دوچرخه سواران با هدف تجدید بیعت با ائمه و ولایت این مسیر را طی ۴ روز خواهند پیمود و در مراسم عزاداری ائمه شرکت خواهند نمود.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*