آخرین خبر :

چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

 

درخشش بانوان دارتر استان در مسابقات کشوری

مسابقات دارت رنکینگ منطقه دو کشور که با حضور دارتر های نخبه استان های خراسان جنوبی و شمالی و رضوی و سمنان و گلستان در شهرستان بحنورد برگزار شد  دارترهای نخبه استان توانستد سه مقام برتر این مسابقات را کسب کنند.

شایان ذکر است که خانم ها اتنا بیگمی و مریم عرفانیان و شیما کیانوش نیز از استان خراسان جنوبی توانستند به جمع هشت نفر برتر برسند ولی پس ازشکست از راهیابی و کسب مدال باز ماندند وخانم ها مریم صدوقی ، زهرا رمضانی  و زهرا رجبی به ترتیب به مقام های اول ، دوم  و سوم مسابقات دارت منطقه دو کشور رسیدند

 

 

نجمه خدمتی در رده ۳۲جهانی
فدراسیون جهانی تیراندازی، در پایان ماه اکتبر، آخرین رنکینگ تیراندازان کشورمان را منتشر کرد و نچمه خدمتی در این رده بندی جایگاه ۳۲ جهانی را در تفنگ بادی ۱۰ متر زنان به خود اختصاص داده است.به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فدراسیون جهانی تیراندازی، در پایان ماه اکتبر، آخرین رنکینگ تیراندازان را منتشر کرد. در این رده بندی، جایگاه تیراندازان کشورمان تغییر چشمگیری نداشت و همچنان جایگاه دوازدهم الهه احمدی در تفنگ سه وضعیت بانوان بهترین عنوان برای نمایندگان ایران است.

دعوت از جوان فوتوالی استان خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی
ابوالفضل احراری از طرف کادر فنی انجمن فوتوالی فدراسیون روستایی و بازی های بومی محلی کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد.
این اردو از دهم آبان ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.
در مرحله اول این اردو ۱۳ ورزشکار از استان های کشور به این اردو دعوت شده اند.

 

 

تیم والیبال نونهالان بیرجند قهرمان خراسان جنوبی شد

تیم والیبال نونهالان(پسر) شهرستان بیرجند در رقابتهای انتخابی المپیاد نخبگان برتر والیبال خراسان جنوبی مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد و تیم های خوسف و درمیان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابتهای انتخابی تیم والیبال نونهالان(پسر)خراسان جنوبی روز پنجشنبه به میزبانی شهرستان درمیان برگزار شد.

این رقابتها با هدف انتخاب نماینده استان برای شرکت در رقابتهای المپیاد نخبگان برتر والیبال(پسر) کشور در “مازندران” برگزار شد.

 

مسابقات تنیس روی بیرجند برگزار شد

مسابقات قهرمانی پینگ پنگ المپیاد استعدادهای برتر شهرستان بیرجند با حضور ۲۷ بازیکن بصورت دو حذفی برگزار و آقایان پویا احراری اول ، مصطفی طاهری دوم ، حسن یعقوب نژاد و معراج محمودی مشترکاً سوم شدند.
گفتنی است نفرات برتر این مسابقات به مسابقات قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر استان اعزام شدند.

 

 

 

مسابقات تنیس روی میز دختران خراسان جنوبی برگزار شد
مسابقات قهرمانی پینگ پنگ المپیاد استعدادهای برتر دختر استان به مناسبت هفته تربیت بدنی به میزبانی شهرستان خوسف با حضور ۱۳ بازیکن از شهرستان های بیرجند،خوسف،نهبندان،طبس بصورت گروهی دوره ای و جدول آسیایی در سالن شهید نجفی خوسف برگزار و خانم ها فرانک زردست و عسل ایوبی از بیرجند اول و دوم و ستایش کشهانی و کوثر کفاش از بیرجند مشترکاً سوم شدند.
این مسابقات با حضور خانم خدیجه کبری نجف نیا نائب رئیس هیات استان،زهرا چهکندی نژاد مسئول برگزاری و داوران خانم ها تکتم پدید،فاطمه ثارالهی،راضیه ثارالهی،اعظم انصاری و مسئول روابط عمومی مسابقات خانم عالیه جوشندی برگزار شد.

 

 

تیم هندبال خراسان جنوبی مغلوب نماینده کردستان شد
تیم هندبال یشکسوتان زغالسنگ پروده طبس نماینده استان خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی هندبال پیشکسوتان کشور و در اولین بازی خود ذر روز گذشته در برابر نماینده کردستان قرار گرفت و علیرغم تلاش بسیار بازیکنان با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ نتیجه را به حریف هماهنگ و پرتوان خود واگذار نمود .

 

 

مسابقات کاراته خراسان جنوبی  پایان یافت
مسابقات کاراته کنترلی خراسان جنوبی انتخابی تیم استان برای اعزام به المپیاد استعداد های برتر  در بخش زنان و مردان برگزار شد

در این مسابقات در بخش مردان که با حضور ۴۶ کاراته کا در سه قلعه برگزار شد تیم شهرستان سرایان قهرمان شد، فردوس نایب قهرمانی را کسب کرد و بیرجند و زیرکوه مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
مسابقات کاراته المپیاد استعداد های برتر یک آذر در سنندج برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقات کاراته کنترلی بانوان خراسان جنوبی انتخابی تیم استان برای اعزام به المپیاد استعدادهای برتر به پایان رسید.
در این مسابقات که به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد ۴۵ کاراته کا در ۹ وزن با یکدیگر رقابت کردند که در پایان تیم های طبس، قاین، نهبندان و زیرکوه مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.
مسابقات کاراته المپیاد استعداد های برتر کشور یکم آذرماه در ارومیه برگزار خواهد شد.
تیم منتخب خراسان جنوبی با حضور فاطمه سادات کوچکی نژاد، مریم رحیمی، آرمیتا شمس، ستیلا صالح زاده، ریحانه باقری، فاطمه طالبیان مقدم، مریم کرمی، پریناز عزیزایی و فاطمه ذوالفقاری به این مسابقات اعزام خواهد شد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*