چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

 

 

همایش دوچرخه سواری در اسفدن برگزار شد

به مناسبت هفته تربیت بدنی باهمکاری هیات ورزش های همگانی شهرستان قاین همایش دوچرخه سواری عمومی در شهر اسفدن برگزار شد. در این همایش ۵۰ نفر دوچرخه سوار از گلزار شهدای گمنام (پارک لاله)به طرف گلزار شهدای اسفدن مسافت دو کیلومتری را رکاب زدند.
در پایان با حضور قطبی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان، شهردار واعضای در شورای اسلامی، روحانی شهر ، مدیر فرهنگ سرا و جمعی از پیشکسوتان و ورزشی های شهر اسفدن از سه نفر برتر با اهدای جوایزی تجلیل شد.
👇👇👇

 

 

پرواز بادبادکها در اسفدن قاین

به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش باد بادکها با شرکت بیش از ۱۰۰نفر کودک و والدین آنان در شهر اسفدن برگزار شد.
در پایان با حضور قطبی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان قاین ، شهردار واعضای در شورای اسلامی، مدیر فرهنگ سرا و جمعی از پیشکسوتان و ورزشی های شهر اسفدن از برترینها با اهدای جوایزی تجلیل شد.

 

 

 

 

👇👇👇

داور وشوی خراسان جنوبی در لیگ برتر کشور
فدراسیون ووشو از نوید خرمشاد داور درجه یک ووشو استان جهت قضاوت در لیگ برتر ووشو کشور دعوت کرد
استاد نوید خرمشاد روز جمعه در مجموعه ورزشی آزادی آکادمی ووشو جهت قضاوت به روی سکو رفت.

 

 

تیم والیبال ساحلی سرایان به مسابقات کشوری اعزام می شود

رقابتهای انتخابی تیم والیبال ساحلی نونهالان خراسان جنوبی روز پنجشنبه در زمین والیبال ساحلی امیرآباد بیرجند برگزار شد.

این رقابتها با هدف انتخاب نماینده استان برای شرکت در رقابتهای والیبال ساحلی نونهالان کشور در “هرمزگان” برگزار شد.

در پایان این رقابتها،تیم های والیبال ساحلی نونهالان 🥇سرایان، 🥈قاین و 🥉خوسف به ترتیب رده های اول تا سوم را کسب کردند.

 

 

 

همایش اتومبیلرانی خانوادگی در خوسف برگزار شد
همایش اتومبیلرانی خانوادگی به همراه زیارت مزار حضرت ابوالقاسم (ع)روستای نصرآباد، بازدید از مقبره ابن حسام و حضور در گواب شهر خوسف با شرکت ۳۰ اتومبیل و اجرای حرکات نمایشی دوچرخه سواران  در شهر خوسف برگزار شد.

در پایان این همایش از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

شرکت یکصد فرهنگی در نرمش صبحگاهی آموزش و پرورش خراسان جنوبی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:قریب یکصد نفر از کارکنان این اداره کل در نرمش صبحگاهی شرکت کردند.

مهدی گلدانی مقدم افزود: در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار دانش آموز و فرهنگی استان به صورت حرفه ای در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

گلدانی مقدم با اشاره به توزیع ۴۷۰ دست لباس، کفش و کوله ورزشی به ارزش ۱۴۱ میلیون تومان میان دبیران تربیت بدنی استان گفت:در هفته تربیت بدنی و سلامت بیش از ۲۰ مسابقه ورزشی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه برگزاری نرمش صبحگاهی در اداره ها و مدارس استان، برگزاری مسابقات دارت، والیبال، شطرنج، فوتسال و تنیس روی میز به عنوان مهم ترین این مسابقات است،افزود: به همین مناسبت و نیز گرامیداشت یاد و خاطره ۲ هزار شهید گلگون کفن استان، مسابقات والیبال فرهنگیان شهرستان سرایان در محل سالن میثاق این شهر برگزارمی شود.

وی گفت:این مسابقات به صورت دوره ای و با حضور ۵ تیم از معلمان شهرستان سرایان به مدت یک هفته برگزار می شود.

گلدانی مقدم با بیان اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان استان در هفته تربیت بدنی و سلامت آغاز می شود،افزود: ورزش، تذهیب و تزکیه سه محور و رویکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی در راستای ارتقای سلامت جسم و روان دانش آموزان استان است.

هیئت گلف خراسان جنوبی، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، یک دوره مسابقات مینی گلف ویژه روسای هیئت‌های ورزشی استان را در مجموعه ورزشی پوریا برگزار کرد.

به گزارش خاورستان، با حضور سرپرست، مدیر کل ورزش و جوانان استان، یک دوره مسابقات مینی گلف گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش ویژه روسای هیئت‌های ورزشی استان و کارکنان ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی پوریا برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌های مینی گلف که عصر دیروز و در آخرین روز از هفته تربیت بدنی برگزار شد، غلامرضا رضایی رییس هیئت کونگ فو استان مقام اول، دادی مقام دوم و سعید عابدپور رییس هیئت ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان استان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان نیز از برترین‌های این دوره از مسابقات توسط هیئت گلف خراسان جنوبی با اهداء جوایزی به رسم یادبود قدردانی شد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*