آخرین خبر :

چند خبر ورزشی خراسان جنوبی ۱۴ آبان

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز خراسان جنوبی پایان یافت
مسابقات قهرمانی پینگ پنگ المپیاد استعدادهای برتر استان خراسان جنوبی به مناسبت هفته تربیت بدنی به میزبانی شهرستان خوسف با حضور ۸ شهرستان بیرجند،طبس،فردوس،قاین،نهبندان،سرایان،زیرکوه و خوسف برگزار شد.

در این مسابقات که با حضور ۳۱ بازیکن در سالن شهید نجفی شهرستان خوسف بصورت دو حذفی برگزار شد  آقایان پویا احراری و حسین یعقوب نژاد از بیرجند اول و دوم،مصطفی طاهری از بیرجند و محمد صادق مطیع از فردوس مشترکاً سوم شدند.

نفرات برتر این مسابقات به مسابقات قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر کشور که از تاریخ ۱ لغایت ۹۷/۹/۴ به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد،اعزام می شوند.

 

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان قاین برگزار می شود 

در جلسه هم اندیشی مسوولان باشگاههای ورزشی بانوان قاین مقرر شد ورزش همگانی بانوان به صورت دوره ای در این شهرستان برگزار شود
دراین جلسه که با حضور قطبی رئیس اداره ورزش وجوانان، حجت الاسلام طاهری رئیس هیات ورزش های همگانی و بانوان باشگاه دار برگزار شد برنامه ریزی مسابقات آمادگی جسمانی بین باشگاههای سطح شهر انجام شد و مقرر گردید یک روز در هفته ورزش همگانی در سالن غدیر برای بانوان به صورت دوره ای توسط مربیان انجام شود

 

مدال آوران مسابقات کشوری پاورلفتینگ در بیرجند تقدیر شدند
جلسه قدردانی و تقدیر از مدال آوران و قهرمانان پاورلیفتینگ کشور در بیرجند برگزار شد
رییس تربیت بدنی شهرستان بیرجند در این جلسه گفت: سختی های این رشته علاوه بربالابودن سطح مسابقات هزینه های بسیار سنگین و طاقت فرسایی بردوش ورزشکاران و مربیان هیات گذاشته و سعی میکنیم با تمام وجود تا جاییکه قانون اجازه بدهد درکنار زحمتکشان و خادمین ورزش استان بخصوص شهرستان بیرجند باشیم.

بازیار قهرمانان ورزشی را پیشانی هیات های ورزشی معرفی کرد و ضمن تقدیر و تشکر جهت رشد این رشته بیان داشت حداکثر همراهی و همکاری باهیات شهرستان را خواهد داشت .

رییس هیات استان نیز در این جلسه گفت: درصورت حمایت اداره کل و اداره شهرستان فعالیت های ما درزمینه بدنسازی، قویترین مردان، زیبایی اندام ، پرورش اندام و مچ اندازی آقایان و بانوان رشد قابل توجهی خواهد داشت و ورزشکاران ما می تواننددر آینده نه چدان دور  به تیم ملی راه یابند. وی همچنین اشاره کرد: باتوجه به خصوصی بودن بسیار ازباشگاه های بدنسازی استان و شهرستان و بالابودن هزینه راه اندازی سالن های بدنسازی و پیش نیاز کاربا وزنه جهت ارتقا سطح فعالیت رزمیکاران باید حمایت بیشتری از موسسین باشگاه ها ، مربیان فعال و بخصوص قهرمانان صورت بگیرد ،

irib_skh

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*