چند خبر ورزشی از خراسان جنوبی

رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران خراسان‌جنوبی در لیک کوهستان کراس ایران
در سومین مرحله مسابقات لیگ کوهستان کراس کانتری کشور دوچرخه‌سواران خراسان‌جنوبی رکاب می‌زنند

لیگ کوهستان کراس کانتری ایران به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک برگزار می‌شود و حامد حسن پور و ولی الله دانشمند برای کسب مدال رنگی هماورد برترین‌های کشور می‌شوند.

 

 

معرفی نفرات برتر رشته‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی

پرونده مسابقات استعدادهای برتر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای ۱۲ تا ۱۵ سال خراسان‌جنوبی با معرفی قهرمانان رشته‌های متنوع در بیرجند بسته شد.

در این ماراتن استانی ۵۰ نونهال باستانی‌کار شهرستان‌های بیرجند، خوسف و حاجی آباد در زورخانه امیر عرب شهرستان بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رشته چرخ تیز مسابقات انتخابی المپیاد استعدادهای برتر ورزش پهلوانی خراسان‌جنوبی پوریا ایزدی قهرمان شد، امیر دلیرنیا به نایب قهرمانی دست یافت و عرفان خردمندکیا سوم شد و درر رشته کباده رقابت‌ها حسین رضوانی از بیرجند بر سکوی نخست ایستاد، محمد حاجی آبادی رتبه دوم را کسب کرد و امیرحسین کاردان‌مقدم در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رشته سنگ این رویداد ورزشی سهیل یوسف‌پور به مقام قهرمانی رسید، امیرحسین شبان دوم شد و امیرمحمد یوسفی مقام سوم را از آن خود کرد ودر رشته میل بازی مسابقات امیر‌حسین خدادادی بر سکوی قهرمانی ایستاد، امیرحسین چوپانی نایب قهرمان شد و جواد آخوندی به رتبه سوم دست یافت.

در مسابقات تیمی انتخابی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی پهلوانی و زورخانه‌ای رشته چرخ تیز خراسان‌جنوبی پوریا ایزدی و سهیل یوسف‌پور حائز رتبه نخست شد، در رشته کباده تیم سیدمحمدرضا رضوی و امیر حسین خدادادی مقام اول را کسب کرد، در رشته سنگ رقابت‌ها تیم حسین رضوانی، میلاد دستگردی و محمدصالح فلاح در جایگاه نخست ایستاد و
در رشته میل بازی مسابقات تیم یوسف حاجی‌آبادی و مهدی حاجی‌آبادی قهرمان شد.

 

 

اسکیت‌بازان برتر دختر و پسر خراسان‌جنوبی مشخص شدند

منتخبین مسابقات قهرمانی اسکیت خراسان‌جنوبی برای اعزام به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور معرفی شدند.

در این ماراتن اسکیت‌بازان ۱۲ تا ۱۵ سال دختر و پسر شهرستان‌های استان در بیرجند به رقابت پرداختند که تیم‌ سرایان قهرمان شد، تیم بیرجند به نایب قهرمانی رسید و بشرویه با مقام سوم رقابت‌ها دست یافت.

در بخش پسران مسابقات اسکیت انتخابی المپیاد استعدادهای برتر کشور امیررضا انصاری، عابدینی و امید بنی‌اسد از شهرستان سرایان، میلاد خراشادیزاده از شهرستان بیرجند حائز رتبه نخست رقابت‌ها شدند، محمد عربی، حسین دوستی و امیر حسام علمدار از شهرستان سرایان به مقام دوم مسابقات دست یافتند و رضا صیفی از شهرستان سرایان سوم شد.

در بخش دختران این رویداد ورزشی زهرا مظفری و آیدا حقدادی از شهرستان سرایان و هدیه زهرا فرزانه از بیرجند بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستادند، اسماء سالار صادقی از بشرویه، فایزه حضری از سرایان و رضوانه شیخ زاده از بیرجند حائز مقام دوم شدند، هدیه‌فاطمه فرزانه از بیرجند و مهدیه علیپور از شهرستان سرایان به مقام سوم رقابت دست‌یافتند.

 

برترین های دارت بانوان خراسان جنوبی مشخص شدند

آخرین دوره مســابقـات دارت انتخابی تیم بانوان استان خراسان جنوبی اعزامی به مسابقات دارت کشوری در خانه دارت دکتر گنجی و سالن سرو شهرستان بیرجند برگزار شد

این مسابقات با حضور ۲۵ دارتر نخبه استان بر روی ۵ تخته به طور همزمان به صورت گروهی و حذفی برگزارشد

در این مسابقات فروزان زارعی مقام اول و زهره فنجانی مقام دوم را به دست آورد و آسیه ملکی و سمیرا سلیم مترکا سوم شدند

خراسان جنوبی قهرمان مسابقات سه گانه کشور شد

برادران علیزاده به همراه عباسی توانستند مقام اول تیمی مسابقات سه گانه قهرمانی کشور را بدست آوردند و سعید علیزاده با وجود مصدومیت از دور مسابقات خارج نشد  و توانست مدال برنز قهرمانی کشور رده امید را بدست أورد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*