چد خبر ورزشی خراسان جنوبی

نفرات برتر مسابقات سنگنوردی خراسان جنوبی مشخص شدند

اولین دوره المپیاد استعداد های برتر استان در رشته سنگنوردی در دوبخش پسران و دختران در قاین برگزار شد.

در این مسابقات که با حضور ۱۴ ورزشکار برگزار شد در بخش پسران مرتضی مالکی از قائنات، محمد فواد گلسرخی از بیرجند و سید عارف هاشمی نیا از قائنات به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

در بخش دختران نیز عسل بازرگان از بیرجند،فاطمه سادات کوچکی نژاد از قائنات و نرجس طاهری از قائنات به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

در پایان رقابتها با حضور کریمی فرماندار شهرستان،براتی معاون سیاسی فرمانداری،قطبی رئیس اداره ورزش وجوانان،اللهی رئیس اداره آموزش وپرورش،گنجی رئیس هیات کوهنوردی استان ، خسروی رییس هیات کوهنوردی بیرجند و جمعی از پیشکسوتان ورزشی از برترین های دو بخش پسران و دختران تجلیل به عمل آمد.

 

 

مسابقات دوچرخه سواری خراسان جنوبی در قاین برگزار می شود

جلسه برنامه ریزی میزبانی مسابقات دوچرخه سواری، المپیاد استعدادهای برتر استان به میزبانی قائنات برگزار شد.
این جلسه با حضور قطبی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان،علوی رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان جنوبی و ایوب نژاد رئیس واعضای هیات دوچرخه سواری شهرستان صورت گرفت.
رقابت دوچرخه سواری المپیاد استعدادهای برتر خراسان جنوبی جمعه ۲۵ آبان ماه در پارک جنگلی قائن برگزار خواهد شد.

 

برگزاری لیگ رول‌بال کشور در طبس گلشن

فدراسیون اسکیت میزبانی دور نهایی مسابقات لیگ برتر رول‌بال کشور را به خراسان‌جنوبی محول کرد.

این ماراتن ملی با حضور تیم‌های برتر دور مقدماتی رقابت‌ها از ۲۳ تا ۲۵ آبانماه جاری در سالن شهید الهی مجموعه ورزشی آزادی شهر طبس گلشن برگزار می‌شود.

در مرحله برگشت و نهایی لیگ رول‌بال آقایان کشور تیم‌های اسکیت بیرجند، هیات اسکیت طبس، هیات اسکیت شمال‌شرق کشور، اسکیت ام‌دات‌آر، اسکیت فولاد مبارکه سپاهان و اسکیت شهرنورد قم هماورد یکدیگر می‌شوند.

در نخستین روز از این رویداد ملی ورزشی، تیم هیات اسکیت طبس که در دور رفت جایگاه سوم رقابت‌ها را کسب نمود به مصاف هیات اسکیت شمال شرق می‌رود.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*