هیئت گلف کویری در استان تشکیل شود

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی بیرجند خواستار تشکیل هیئت های گلف کویری،شترسواری و کویرنوردی در استان شد. مجیدی در جلسه اقتصاد گردشگری، هنر و رسانه اتاق بازرگانی بیرجند گفت: سند گردشگری منهای پشتوانه رسانه ای و دانشگاهی توفیق نخواهد داشت.
وی افزود: با توجه به شرایط پیش روی اقتصاد که تحریم ها و فشارهای خارجی را داریم، باید با استفاده از ظرفیت های موجود، اقتصاد استان را سامان دهیم.
مجیدی با اشاره به ظرفیت های معدنی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: این ظرفیت ها به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته است.
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه بیابان لوت ظرفیتی عظیم برای توسعه صنعت گردشگری است، گفت: قریب به دو سال از ثبت جهانی کویر می گذرد اما به خوبی از ظرفیت آن استفاده نشده است.
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی بیرجند بیان کرد: باید به جای فرصت سوزی، فرصت سازی کنیم و از ظرفیت های موجود در خراسان جنوبی در راستای خدمت به استان استفاده کنیم. وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در طول ۱۲ سال تغییر بیش از شش استاندار را تجربه کرده است، افزود: نباید با رخدادها و تغییر پست ها، روند برنامه های اجرایی کند شود.
مجیدی خواستار تولید محتوای تخصصی در حوزه گردشگری شد و گفت: اتاق بازرگانی آمادگی دارد در راستای توسعه استان نهایت همکاری را با دستگاه ها و بخش های عمومی و خصوصی داشته باشد. رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی بیرجند افزود: توسعه خراسان جنوبی مشکلات شرق و بخشی از کشور را رفع می کند بنابراین باید در این راستا با یکدیگر همکاری کنیم.
وی با بیان اینکه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی بدون رسانه و دانشگاه کاری از پیش نخواهد برد، گفت: اتاق بازرگانی معذوریت های اداری را ندارد و می تواند در پیشبرد اهداف و برنامه ها در جهت توسعه گردشگری و اقتصادی استان کمک های لازم را داشته باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*