لیست برخی از مدیران بازنشسته سراسر کشور+ تفکیک استانها

با اجرایی‌شدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در سراسر کشور، مدیران دستگاه‌ها و مؤسسات دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی در سراسر کشور که بازنشسته شده‌اند باید صندلی خود را به جوانان بسپارند.

لیست برخی از مدیران بازنشسته سراسر کشور+ تفکیک استانها

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری تسنیم، سه‌شنبه دوم مرداد ماه سال ۹۷ بود که نمایندگان در خانه ملت طرحی را تصویب کردند که با آن مدیران بازنشسته‌ای که حکم بازنشستگی آنها صادر شده است باید ظرف مدت دوماه از ابلاغ قانونی صندلی خود را تحویل مدیران جوان بدهند.

پس از تصویب طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و تأیید آن توسط شورای نگهبان، رئیس جمهور اواخر شهریورماه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را ابلاغ کرد تا مدیران بازنشسته تنها تا پایان آبان ماه برای ترک پست خود را زمان داشته باشند.

طبق قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تنها استفاده از بازنشستگان دولتی در جایگاه‌های رؤسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهور و اعضای شورای نگهبان، وزرا و نمایندگان مجلس و معاونین رئیس جمهور، جانبازان بالای ۵۰ درصد، آزادگان بالای ۳ سال و فرزندان شهدا ممکن است.

از طرفی براساس این قانون به‌طور مطلق، به‌کارگیری بازنشستگان ممنوع است که این اطلاق شامل به‌کارگیری در قالب اشتغال مجدد، قراردادی، ساعتی، خرید خدمت و حتی شامل اعاده به خدمت هم می‌شود.

در جداول زیر آخرین اسامی مدیران استانی که شامل این قانون می‌شوند آمده است:

انتهای پیام/ت*

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*