فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران: استقرار هواپیما در بیرجند در جهت تأمین امنیت مردم و منطقه است/ در میدان نبرد جنگ نرم آب به آسیاب دشمن نریزیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که استقرار نیروی هوایی به جهت خدمت‌گزاری به مردم است گفت: وظیفه ما تأمین امنیت تمام ملت ایران است و انتظار است در میدان نبرد جنگ نرم، آب به آسیاب دشمن نریزیم.

به گزارش خبرنگار خاورستان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه برخی از مسئولان نیروی هوایی و سرهنگ خلبان حمید مصطفوی فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی صبح امروز با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار گفت: ما سربازان جبهه جنگ سخت هستیم اما از جنگ نرم که امروز با آن درگیر هستیم، غافل نیستیم و همچنان که برای جنگ سخت تمرین می‌کنیم، همزمان در میدان نبرد با دشمن در جنگ نرم قرار داریم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ نرم هستند افزود: دشمن از فرصت رسانه، نهایت بهره‌برداری را علیه ما انجام می‌دهد.

امیر نصیرزاده با بیان این‌که نیروهای ما شما هستید گفت: وظیفه ما تأمین امنیت تمام ملت ایران است و انتظار است در میدان نبرد جنگ نرم، آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی تصریح کرد: همه باید هم‌فکر و متحد باشیم و تمام اندیشه‌ها و توان ذهنی خود را روی‌هم بریزیم و در جبهه نرم با دشمن مقابله کنیم و نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: دشمن تمام باورها و اعتقادات ما و تمام آن‌‎چه که جزو قدرت برتر ما است را هدف قرار داده است.

امیر نصیرزاده با بیان این‌که باید با جنگ روانی دشمن مقابله کنیم گفت: عملیات روانی در رسانه‌ها شکل می‌گیرد و از طریق رسانه‌ها پخش می‌شود.

وی افزود: انتظار است هوشیار باشیم و مسائل زودگذر و ظاهری ما را به سمت‌وسویی سوق ندهد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: از ۲ تیتر روزنامه‌های شهر بیرجند ناراحت شدم و این را به حساب همه رسانه‌ها نمی‌گذاریم.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: ما غریبه و جدا از شما نیستیم و همکاران و دوستان ما، پدران و برادران شما هستند.

وی با بیان این‌که نیروی هوایی از جامعه جدا نیست افزود: وظیفه تأمین امنیت کشور و مقابله با تهدیدات دشمن به عهده ما گذاشته شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: در دو حالت می‌توانیم صلح داشته باشیم؛ یا تسلیم محض دشمن شویم که برای ما امکان ندارد و در این صورت زندگی معنی و مفهوم ندارد؛ یا آماده باشیم و دشمن را از هرگونه تعرض منصرف کنیم و هزینه‌ی دشمن را بالا ببریم.

امیر نصیرزاده گفت: اگر قرار است جابه‌جایی، کاری و استقراری انجام شود مطمئن باشید در راستای وظایف و انجام تکالیف است.

وی افزود: فرمانده‌ی ما، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا هستند و ما بدون مجوز و بدون هماهنگی، بدون کسب دستور و اوامر ایشان کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اگر کاری انجام می‌شود بدانید در راستای اوامر و تدابیر است، تمام موارد نوشته و در بالا تصویب می‌شود.

امیر نصیرزاده گفت: انتظار است اصحاب رسانه حامی ما باشید و در کنار یکدیگر هرگونه موفقیتی را از دشمن سلب کنیم و ایران اسلامی را به سمت قله موفقیت حرکت دهیم.

وی افزود: نیروی هوایی به دلیل تحرک بالایی که دارد باید در پایگاهی مستقر شود و منطقه وسیعی را پوشش دهد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: استقرار نیروی هوایی در بیرجند باعث می‌شود منطقه شرق کشور تا نوار مرزی را پوشش دهیم.

امیر نصیرزاده گفت: پوشش پشتیبانی لازم از نیروهای زمینی و سطحی یک بحث است و تأمین امنیت بحث دیگری است که در اولویت اول ما قرار دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌هایی که در بیرجند وجود دارد، هواپیما در بیرجند مستقر کنیم و وظیفه خودمان که تأمین امنیت مردم و منطقه است را اجرا کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تجربه نشان می‌دهد در مناطق مختلفی که نیروی هوایی مستقر شده است، استقرار نیروی هوایی ضرری برای منطقه ندارد چراکه در شهرهای دیگر نیز نیروی هوایی حضور دارد.

امیر نصیرزاده با بیان این‌که نیروی هوایی از نیروهای پیشتاز است که با امام خمینی رحمه‌الله‌علیه بیعت کرد گفت: نیروی هوایی برخلاف استانداردهای واقع در دنیا، به‌تنهایی در مقابل تهاجم دشمن ایستاد و در ۶ ماه اول جنگ تحمیلی، ضربات مهلکی به رژیم بعث عراق وارد کرد و اقتصاد و صدور نفت و مواضع عراق در پشت جبهه را نابود کرد و باعث شد تثبیت شوند و اجازه پیشروی به آن‌ها نداد.

وی با بیان این‌که نیروی هوایی در تمام رویدادها حضور دارد افزود: وظیفه ما خدمت‌گزاری به مردم در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در هر جا که نیروی هوایی استقرار پیدا کند، هدف، خدمت‌گزاری به مردم ایران است.

امیر نصیرزاده گفت: استقرار ما از بعد فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و نظامی برای منطقه مفید است.

وی اظهار کرد: براساس برآوردی که در بخش‌های مختلف از تهدیدات داریم، آمایش سرزمینی شکل می‌گیرد و در شرق کشور بر همین اساس فعالیت خود را باید بیشتر کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بنا به فرمان فرمانده معظم کل قوا، دو ماه است که به این مسئولیت منصوب شدم و لازم بود سرکشی از بخش‌های مختلف داشته باشیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*