آخرین خبر :

در شهرستان زیرکوه صورت گرفت حکم جالب دادگاه برای یک متخلف/ نصب بنر آموزشی به جای حبس

راننده بی‌احتیاط در شهرستان زیرکوه به جای حبس به نصب بنر آموزشی به مدت ۵ سال محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا رضایی اظهار داشت: طی سال جاری در یکی از محورهای روستایی شهرستان زیرکوه وقوع یک فقره سانحه رانندگی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله مأموران به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در صحنه دریافتند که دستگاه سواری پراید با دختربچه ۵ ساله که قصد عبور از عرض جاده را داشته، برخورد کرده و در اثر بی‌احتیاطی راننده سواری پراید این کودک جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس پلیس‌راه استان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برابر کارشناسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس‌راه، راننده پراید به‌صورت ۱۰۰ درصد مقصر شناخته شد و با تشکیل پرونده وی را به دادسرا معرفی کردند.

رضایی بیان داشت: شعبه اول دادگاه عمومی شهرستان زیرکوه پس از بررسی‌های به‌عمل‌آمده راننده خاطی به پرداخت دیه محکوم شد و از جنبه عمومی جرم در اجرای ماده «۴۳» و بند «الف» و قسمت اخیر بند «ج» به تهیه شش بنر آموزشی و نصب آن در سه نقطه حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی شهرستان زیرکوه به مدت پنج سال محکوم شد که در این مدت وی به نگهداری و مراقبت از این بنرهای آموزشی ملزم شد.

وی به رانندگان توصیه کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند تا از وقوع چنین حوادث مرگباری پیشگیری شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*