آخرین خبر :

حوادث

تیلر در فردوس یک کشته و ۲ مجروح بر جا گذاشت
فرمانده انتظامی فردوس گفت: کشاورز این شهرستان بر اثر حادثه ای هنگام کار کردن با دستگاه کشاورزی تیلر جان خود را از دست داد و ۲ تن دیگر مجروح شدند.
سرهنگ علیرضا فولادی افزود: با اعلام مرکز فوریت های اورژانسی ۱۱۵ مبنی بر وقوع حادثه در حوالی قنات «سر بیشه» شهرستان فردوس، بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند. وی گفت: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند فردی ۴۱ ساله در حال کار کردن با دستگاه تیلر کشاورزی بنا به دلایل نامعلومی به زیر دستگاه تیلر کشیده شده و جان خود را از دست داده است. فرمانده انتظامی شهرستان فردوس اظهار داشت: متاسفانه پای مادر این فرد که قصد کمک به وی را داشته بر اثر شدت جراحات قطع و فرد دیگری که قصد امدادرسانی داشته، مجروح شده است. وی با بیان اینکه مصدومان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان اعزام شدند گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

کشف محموله ۳۰۵ کیلوگرمی هروئین در ” طبس”
فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰۵ کیلوگرم هروئین طی عملیاتی پلیسی در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان طبس خبر داد. سردار “مجید شجاع” اظهار داشت: روز گذشته مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان طبس با رصد اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان،یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را در محور یزد به طبس رهگیری کردند و به راننده خودرو دستور ایست دادند. وی گفت: راننده با مشاهده مأموران با افزودن سرعت خودرو متواری شد که در عملیات تعقیب و گریز با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و بازرسی شد. فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: در بازرسی از خودرو ۳۰۵ کیلوگرم هروئین کشف و یک متهم دستگیر شد که متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. سردار شجاع تصریح کرد: پلیس به ‌صورت قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ برخورد خواهد کرد و هیچ نقطه‌ای از استان محلی امن برای فعالیت این افراد نخواهد بود.

اعتراف یک دزد:
پیش یک دختر آموزش سرقت دیدم
چندی پیش مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت خانه‌اش خبر داد. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد فقط سکه و طلاهای مرد جوان به سرقت رفته است. بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت که سرقت‌های سریالی مشابه در همان محدوده به پلیس اعلام شد و در نهایت مأموران موفق به دستگیری این سارق تکرو شدند. وی برای تحقیقات به شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به سرقت‌های سریالی به شیوه بالکن رویی اعتراف کرد. او گفت: ساکن یکی از شهرهای جنوبی کشور هستم و چند سال قبل با دوستم رستورانی راه اندازی کردیم. اما بعد از مدتی ورشکسته شدیم و در این میان من ۱۸۰ میلیون تومان بدهکار شدم. از دست طلبکارانم فراری بودم تا این‌که خیلی اتفاقی در یک گروه تلگرامی با دختر جوانی آشنا شدم. بعد از مدتی فهمیدم او از سارقان حرفه‌ای است وقتی مشکل مرا متوجه شد پیشنهاد داد از طریق دزدی بدهی‌ام را بدهم. بعد به من آموزش داد. من هم از هر سرقتی که انجام می‌دادم سهم دختر جوان را می‌پرداختم اما بعد از مدتی رابطه‌ام با او به هم خورد و من هم که در این مدت سرقت را یاد گرفته بودم به تنهایی از طریق بالکن وارد خانه‌ها می‌شدم و فقط سکه و طلا سرقت می‌کردم. با اعترافات مرد جوان او به دستور بازپرس روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*