حوادث

۳۷ شهروند خراسان جنوبی طعمه کلاهبرداری ها
۳۷ شهروند خراسان جنوبی هفته گذشته قربانی پیامک ها و تماس تلفنی کلاهبرداران شدند. رئیس پلیس آگاهی استان گفت: کلاهبرداران پیامکی مبنی بر اینکه ” شما برنده مسابقه پیامکی برنامه شده اید لطفا با این شماره تماس بگیرید” و یا اینکه مبلغی به حساب شما آمده است باید پول را برگردانید، ارسال می کنند که برخی از شهروندان با شماره های اعلامی تماس می گیرند و فرد کلاهبردار نیز با چرب زبانی آنها را اغفال می کند و به بهانه های مختلف این افراد را پای دستگاه خودپرداز می کشانند و با مهندسی اجتماعی، حساب آنان را تخلیه می کنند. سرهنگ حسینی افزود: هفته گذشته افراد سودجو طی تماس های تلفنی و پیامک های ارسالی به شهروندان با مضمون “شما برنده جایزه همراه اول و یا ایرانسل شده اید” و یا اینکه “برنده کمک هزینه اعزام به عتبات عالیات شده اید” از حساب هر کدام بین ۵ تا ۸۰ میلیون تومان کلاهبرداری کردند. وی با بیان اینکه این شیوه از کلاهبرداری رو به افزایش است، به شهروندان هشدار داد: به هیچ عنوان به این گونه پیامک ها یا تماس ها اعتنایی نکنند، قطعاً این پیامک ها و تماس ها دامی برای کلاهبرداری و تخلیه حساب بانکی افراد است.
شهادت مامور انتظامی در رودبار جنوب استان کرمان
لحظاتی قبل استوار دوم سجاد جرجندی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب استان کرمان که در درگیری با اشرار مسلح به شدت زخمی شده بود به فیض شهادت نائل آمد.

پژو ۴۰۵ با پرندگان کمیاب میلیاردی توقیف شد
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف پنج قطعه پرنده شکاری کمیاب به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “احسان رحیمی” در تشریح این خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامی دهسلم این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری محور نهبندان به کرمان از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ تعداد پنج قطعه پرنده شکاری کمیاب به قیمت تقریبی سه میلیارد ریال که در زیر صندلی راننده بال و پر آن ها بسته شده بوده کشف شد.
سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این راستا خودروی حامل پرندگان شکاری توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*