حوادث

۳۰۴ کیلوگرم تریاک در خراسان جوبی کشف شد
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۳۰۴ کیلوگرم تریاک طی چهار مرحله عملیات طی ۲۴ ساعت در خراسان جنوبی خبر داد. سردار”مجید شجاع”اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر تدارک قاچاقچیان مواد مخدر برای حمل محموله ای از مواد مخدر موضوع به صورت وِیژه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و شهرستان نهبندان پیگیری شد. وی بیان داشت: مأموران با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه پژو ۴۰۵ را در جاده زاهدان به نهبندان تحت نظر قرار دادند و به راننده خودرو دستور ایست دادند. وی افزود: راننده خودرو با مشاهده مأموران متواری شد که با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۳۱ کیلوگرم تریاک کشف و دو متهم دستگیر شدند. وی ادامه داد : در چند عملیات جداگانه نیز در شهرستان های خوسف، قاین و بیرجند در بازرسی از سه دستگاه خودروی سواری ۱۷۳ کیلوگرم تریاک کشف و پنج متهم دستگیر شدند. سردار شجاع تصریح کرد: در مجموع این عملیات ها ۳۰۴ کیلوگرم تریاک کشف، چهار دستگاه خودروی سواری توقیف و هفت متهم دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده و دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

دستگیری شکارچیان متخلف در” سربیشه”
فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از دستگیری شکارچی پرندگان کمیاب در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “احمد کارگر” اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه در بازرسی از یک دستگاه پژو ۴۰۵ یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و لاشه سه قطعه پرنده کمیاب که به صورت غیر مجاز شکار شده بود را کشف کردند و یک متهم دستگیر شد. سرهنگ کارگر افزود:متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد .

کشف سوخت قاچاق در”نهبندان”
جانشین انتظامی استان از کشف هفت هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد. سرهنگ “سعید دادگر”در تشریح این خبر گفت: مأموران یگان تکاوری دهسلم شهرستان نهبندان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. وی افزود: مأموران در بازرسی ازخودرو هفت هزار و ۲۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل در قالب ۳۶ بشکه از زیر بار خودرو کشف کردند. وی با بیان این که کارشناسان ارزش بار سوخت قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵۲۴ میلیون ریال برآورد کردند؛ تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

بیشترین تصادفات هفته گذشته به شکل واژگونی
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت:بیشترین تصادفات هفته گذشته در محورهای استان به شکل واژگونی بود.
سرهنگ رضایی افزود: هفته گذشته ۳۳ فقره تصادف در محورهای استان رخ داد که در اثر آن ۲ نفر کشته و ۴۷ نفر زخمی شدند. وی با بیان اینکه توجه نکردن به جلو و تخطی از سرعت مجاز مهم ترین علت تصادفات هفته گذشته بود،گفت: خودروهای سواری، بیشترین مقصر این تصادفات بودند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*