حاشیه های معرفی مدیر آموزش و پرورش طبس

گفته می شود مراسم معارفه رضا_جعفریان بعنوان معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس با حاشیه هایی همراه بوده است برای این مراسم که رزرو تالار فرهنگیان، تدارک چیزی نزدیک به ٨٠٠ پرس غذا جهت ناهار، ارسال دعوتنامه برای جمع کثیری از فرهنگیان و نیز مسئولین شهرستان و سفر مدیرکل آموزش وپرورش استان از پیش هماهنگ گردیده بود مراسم اصلی لغو شده است.

یکی از مسوولان طی حرکتی بی‌سابقه با لغو مراسم تودیع و معارفه آنهم پس از فراهم شدن تمامی هماهنگی ها و تدارکات و پس از سفر مدیرکل به طبس باعث لغو مراسم و بی‌حرمتی به مقام عالی وزارت در استان و همچنین فرهنگیان و مسئولین مدعو در مراسم گردید.

همچنین گفته می شود  عده ای تندرو_سیاسی که اندک ارتباطی با مجموعه آموزش و پرورش نداشته و ندارند، با حضور در اداره آموزش وپرورش طبس، اقدام به تهدید مدیرکل در رابطه با انتصاب آقای جعفریان نموده و طبق شنیده‌های، این معدود افراد، شب گذشته نیز تهدید به برهم زدن مراسم تودیع و معارفه نموده بودند.

گفته می شود اگرچه پس از هیاهوی بسیار و مسموم نمودن فضا از سوی عده‌ای ، رضا جعفریان طی جلسه‌ای خصوصی در محل اداره آموزش و پرورش، از جانب مدیرکل به عنوان سرپرست معاونت مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش طبس معارفه گردید، اما افکار عمومی انتظار پاسخ ی در قبال اینگونه رفتارهای احساسی و هنجارشکنانه را دارند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*