تقدیر وزارت علوم از حامیان دانشگاه بیرجند

 

ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از حامیان دانشگاه بیرجند به خاطر نیات خیرخواهانه آنان تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، طی مراسمی که در دفتر ستاد خیرین وزارت عتف با حضور عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیر و حسین عسکریان ابیانه، مشاور وزیر و رئیس ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، از هفت نیک اندیش بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند تقدیر به عمل آمد.

در این نشست از نیات خیرخواهانه پروفسور محمد بهفروز برای احداث سرای دانشجویی متأهلین دانشگاه بیرجند، علی اکبر فلاحی برای احداث آزمایشگاه مهندسی برق و کامپیوتر و اسدالله زنگویی برای کمک به احداث مرکز کارآفرینی، مهارت آموزی و اشتغال دانشگاه بیرجند تقدیر شد.

همچنین خلیل خلیلی، رئیس سابق دانشگاه بیرجند به خاطر اهدای مبلغ دویست میلیون ریال به بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند و محمدعلی تخم پاش، عضو هیأت امنای دانشگاه‌های خراسان جنوبی برای تقبل هزینه یکی از پروژه‌های اولویت دار دانشگاه بیرجند مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این نشست همچنین از همکاری‌ها و تلاش‌های سیدمحمدحسین زینلی، رئیس هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند، محمدحسین سالاری بیرجندی مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند و بتول می خوش، بازرس بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند به پاس خدمات و تلاش‌های ارزشمند در پیشبرد اهداف بنیاد تقدیر شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*