آخرین خبر :

امام جمعه نهبندان عنوان کرد: شرایط ویژه شهرستان نهبندان/یارانه تنها درآمد اغلب مردم شهرستان

شرایط ویژه شهرستان نهبندان/یارانه تنها درآمد اغلب مردم شهرستان

بیرجند- امام جمعه نهبندان با اشاره به شرایط ویژه این شهرستان و افزایش مهاجرت ها از منطقه گفت: تنها درامد اغلب مردم این منطقه یارانه ای است که دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی خزاعی عصر جمعه در حاشیه سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان نهبندان و افتتاح پروژه پروژه آبیاری زیر سطحی اسماعیل آباد اظهار کرد: در فاصله بین دو سرشماری جمعیت این منطقه به شدت کم شده است.

وی  افزود:هم اکنون در هر کیلومتر فقط دو نفر ساکن هستند که با مقایسه شرایط این استان با استان های دیگر متوجه شرایط ویژه استان خواهید شد.

خزاعی با اشاره به اینکه در سایر استان ها وجود صنایع مختلف باعث شده مردم اندکی از شرایط اقتصادی و اشتغال بهتری برخوردار باشند، گفت:  در خراسان جنوبی و به خصوص شهرستان نهبندان هیچ کدام از این شرایط را نداریم.

وی با بیان اینکه تنها درامد اغلب مردم این منطقه همان یارانه ای است که دریافت می کنند، بیان کرد: در این شهرستان عایداتی که از بازارچه دوکوهانه باید به مردم برسد نه تنها وجود نداشته بلکه بازارچه نیز هیچ فعالیتی ندارد.

امام جمعه نهبندان یادآور شد: اخیرا تصمیماتی گرفت شد که از آن بازارچه  واردات دام داشته باشیم اما این موصوع نیز تاکنون به خوبی عملیانی نشده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*