آخرین خبر :

اعتبارات مناسبی برای آسیب های اجتماعی تخصیص یافته است

 

  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: اعتبارات مناسبی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به خراسان جنوبی تخصیص یافته است.

 

محمدرضا حسنی مقدم روز چهارشنبه در چهارمین نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان گفت: اگر طرح های پیش بینی شده به مرحله اجرا برسند قطعا می توان از اعتبارات متمرکز در تهران بهتر استفاده کرد.
وی اظهار داشت: در حوزه ناهنجاری های اجتماعی و آسیب هایی که در این زمینه وجود دارد، پیشگیری باید مقدم بر درمان باشد و در اجرای طرح های مرتبط نیز مهمترین اولویت کاری همین موضوع است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: در پیش بینی و اجرای طرح ها و پروژه های مرتبط با آسیب های اجتماعی، اگر پیشگیری مقدم بر درمان دانسته شود از بروز بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی در آینده کاسته خواهد شد.
وی با بیان اینکه طرح های مرتبط با کارگروه فرهنگی و اجتماعی باید براساس نیاز و شرایط استان اولویت بندی شوند افزود: در حال حاضر با توجه به مشکلاتی که در شهرستان نهبندان وجود دارد این شهرستان برای اجرای طرح های مربوطه اولویت دارد.
حسنی مقدم ضمن تاکید بر نحوه هزینه کرد مناسب اعتبارات موجود در این زمینه بیان کرد: هزینه کرد اعتبارات موجود باید منطبق بر قوانین و مقررات مربوطه در دیوان محاسبات باشد.
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: در این هفته ۱۰۵ برنامه با همین موضوع در قالب بهار مهربانی همزمان با سراسر کشور با تولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*