آخرین خبر :

اخبار ورزشی

۳ مدال ارمغان تیم کاراته‌کاهای خراسان‌جنوبی
در رقابت‌های کشوری
امروز خراسان جنوبی- أنوشه
تیم کاراته‌ کاهای خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور ۳ مدال رنگی به دست آورد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در مسابقات قهرمانی سبک‌های آزاد کاراته انتخابی بانوان تیم ملی ورزشکاران خراسان‌جنوبی در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران سه مدال رنگی را به سینه آویخت و روز گذشته به استان بازگشت. زهراسادات بنائی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم بزرگسالان با گردن‌آویز طلا بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد و به تیم ملی کاراته آزاد بانوان ایران راه یافت. طاهره حقگو در وزن مثبت ۶۵ کیلوگرم مسابقات قهرمانی سبک‌های آزاد کاراته کشور با نشان برنز به مقام سوم دست یافت. طاهره بخشی نیز در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم با کسب مدال برنز در جایگاه سوم قرار گرفت. گفتنی است تیم کاراته آزاد بانوان خراسان‌جنوبی با ترکیب مهسا و مهدیس عبدی، حقگو، عرب، کشتگر، فارسی، مریم، جمیله و مرجان جانی پور، تقی‌زاده، زارعی، همتی‌راد، رمضانی، عباسی، بخشی، عسکری، رحمان‌پور، غفرانی، یاری، ابراهیمی، زنگوئی و دوستی به مربیگری زهرا سادات بنائی در این رقابت‌ها هماورد برترین‌های ایران شدند.

پایان رقابت های لیگ برتر رول بال مردان کشور
به میزبانی شهرستان طبس
رقابت های رول بال مردان کشور به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد. قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس؛ گفت: رقابت های رول بال مردان کشور در دور نهایی این لیگ که از صبح چهارشنبه آغاز شده بود با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید. وی افزود: ام دات آر تهران و اسکیت شمال شرق تهران به ترتیب سکوهای دوم و سوم را از آن خود کردند.

استعدادهای برتر ورزشی رشته دوچرخه سواری خراسان جنوبی مشخص شدند
المپیاد استعدادهای برتر ورزشی استان خراسان جنوبی در رشته دوچرخه سواری با حضور ۳۵ دوچرخه سوار استان در چهار رده سنی ۱۲ تا ۱۵سال در منطقه گردشگری بزرگمهر قاینی برگزار شد. این مسابقات در ۳ آیتم مهارت، تایم تریل انفرادی و کوهستان BMX در دو گروه پسران و دختران برگزار و در پایان از نفرات برتر هر رده سنی با اهدای حکم قهرمانی و مدال قهرمانی توسط دکتر علوی رئیس هیات دوچرخه سواری استان خراسان جنوبی و دکتر قطبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قاینات تقدیر بعمل آمد. همچنین نفرات اول هر رده سنی به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*