اخبار ورزشی

سربیشه میزبان مسابقات کشتی خراسان جنوبی
رئیس هیأت کشتی خراسان جنوبی گفت: مسابقات استعدایابی استانی انتخابی المپیاد برتر ورزشی امروز و فردا در شهرستان سربیشه برگزار می شود. عباس سروری افزود: این مسابقات در سالن ادب مجموعه ورزشی پهلوان تختی، برگزار می شود. رئیس هیأت کشتی خراسان جنوبی گفت: این مسابقات در رده سنی نونهالان و با شرکت شهرستانهای بیرجند، سربیشه، فردوس، سرایان، نهبندان، شوسف، قائن، خوسف و طبس برگزار می شود.

دعوت از دو داور سرایانی برای قضاوت
هندبال کشور
مجتبی خانی و حسین خیری کوبل داوری هندبال شهرستان سرایان به دعوت فدراسیون مسابقات هندبال کشور را داوری می کنند. فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران جهت قضاوت مسابقات هندبال استعدادهای برتر کشور از دو داور سرایانی برای قضاوت دعوت کرد.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، این مسابقات قراراست از ۲۹ آبانماه در اصفهان برگزار شود.

اعزام تیم جودوی سرایان به مسابقات
المپیاد ورزشی استان
تیم پنج نفره متشکل از محسن بنی اسد، محمد بنی اسد، مصطفی نباتی، فرشاد رضایی و سلمان داوری به مربیگری و سرپرستی حسن برزگر از آیسک به مسابقات انتخابی المپیاد ورزشی نخبگان استان اعزام می شوند. این رقابت هافردا در سالن جودوی مجموعه ورزشی آزادی بیرجند برگزار خواهد شد.
حضور تیم هندبال دختران سرایان در المپیاد استان
تیم هندبال دختران نوجوان شهرستان سرایان به مسابقات استعداد های برتر استان اعزام میشود.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، این تیم با ۱۴ هندبالیست به مربیگری و سرپرستی خانم افتخاری به این رقابتها که به مدت یک روز به میزبانی بیرجند برگزار می شود شرکت میکنند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*