آخرین خبر :

معرفی برترین های جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت:برترین های جشنواره ملی عکس میراث ماندگار استان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛رمضانی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت:مریم ترابی از بوشهر، مجید حجتی از اصفهان و هادی دهقان پور از سبزوار ۳ عکاسی هستند که دیپلم افتخار را از اولین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در خراسان جنوبی از آن خود کردند.

وی افزود:در این مراسم همچنین از ۱۱ عکاس منتخب در حوزه  صنایع دستی و همچنین ۱۱ عکس منتخب شهرستانهای استان توسط شهرداران شهرداری های خراسان جنوبی تجلیل به عمل آمد.

رمضانی در اختتامیه این جشنواره با اشاره به اینکه ۴۵۰ عکاس از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند،گفت:۴۰ عکاس از این تعداد انتخاب شدند و پس از آن  به شهرستانها  اعزام شدند تا از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری عکاسی کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی افزود:عکس های عکاسان این جشنواره متعلق به میراث فرهنگی است و آرشیو می شود .

وی با بیان اینکه این عکس ها در زمینه معرفی استان در کتابی با عنوان خراسان جنوبی به چاپ می رسد،اظهار کرد:همچنین در نمایشگاه های داخلی و فضای مجازی به نمایش گذاشته می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*