آخرین خبر :

حاشیه‌های سفر وزیر جهادکشاورزی به خراسان جنوبی؛ سخنان صریح کشاورز طبسی به وزیر جهادکشاورزی/ برخورد نامناسب با خبرنگاران توسط روابط عمومی

در حین انعکاس اخبار وزیر جهاد کشاورزی، دو خبرگزاری استان با توجه به پاسخ وزیر به سوال خبرنگار صدا و سیما در شهرستان قاین، همان مطالبی که وزیر بیان کرد منتشر کردند که این اقدام مورد اعتراض مسئول روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت و به مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی منتقل شد.

صوت پاسخ وزیر جهاد کشاورزی به سوال خبرنگار

به گزارش خاورستان مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از این‌که خبرنگاران، دقیقا همان مطالب وزیر جهاد کشاورزی را منتشر کردند، ناراحت شده و در برخوردی بسیار نامناسب با خبرنگاران، به دو رسانه‌ای که صحبت وزیر را منعکس کرده بودند گفت: “من ماشین دولت برای شما نگرفته‌ام که بیاید و دولت را تخریب کنید. با این شرایط ما نمی‌توانیم با هم همکاری کرده و تعامل داشته باشیم. اگر نمی‌توانید ادامه دهید ماشین گرفته و برگردید”. این برخورد در شأن خبرنگاران و مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نبود.

اگر مسئولان دولتی و مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی می‌خواهد مشکلات مردم بیان نشود یا سخنان وزیر همان‌طور که آن‌ها می‌خواهند منتشر شود، چه نیازی به حضور خبرنگاران؟ خودشان هر چه دوست دارند، منتشر کنند. به هرحال خبرنگارانی که در جلسات و برنامه‌ها حضور دارند، مطالب را دقیق و صحیح منتشر می‌کنند تا مردم در جریان اخبار قرار گیرند.

البته سفر وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی دارای حاشیه دیگری نیز بود و آن، گفت‌وگوی کشاورز طبسی در محل کارخانه اکسیر طبس با وزیر بود. کشاورز طبسی روبروی حجتی وزیر جهاد کشاورزی ایستاد و با لهجه طبسی خطاب به وزیر گفت: “یک گوجه‌فرنگی در مملکت شما ۷۰۰ تومان شده است. آیا گوش می‌دهی؟” وزیر نیز می‌گفت: “خب”. این کشاورز در ادامه، این دو بیت شعر را خواند: “روزگار را هر روز بدتر می‌بینم    این جهان را پر از خوف و خطر می‌بینم/ دختران را همه جنگ است با مادر    پسران را همه بدخواه پدر می‌بینم” وزیر می‌گفت: “خب”. در انتها این کشاورز طبسی گفت: “خودتان می‌دانید و مملکتتان. خداحافظ”.

این گفت‌وگوی کوتاه و صریح که از دل یک کشاورز بیان شد، حرف دل بسیاری از مردم است که به مسئولان دولتی می‌گوید آیا وضعیت اقتصادی جامعه و مردم را می‌دانید؟ آیا درد مردم را متوجه می‌شوید؟

بهتر بود تعداد بیشتری از کشاورزان می‌توانستند با وزیرجهاد کشاورزی صحبت و مشکلاتشان را بیان کنند. مردم منتظر بهبود وضعیت اقتصادی هستند و کشاورزان انتظار دارند دست دلالان از بازار قطع شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*