آخرین اخبار

استان داغدار وداع با مادر و پدر دو شهید
امروز خراسان جنوبی – گروه خبر
پدر شهیدان «ابراهیم و مالک شوری» و پدر شهید «مهدی کباری» و مادر شهیدان «عباسی» دعوت حق را لبیک گفتند و خراسان جنوبی دیروز داغدار وداع با این عزیزان بود. پدر شهیدان شوری در سن ۸۲ سالگی بر اثر عارضه ریوی به فرزندان شهیدش پیوست و دیروز در روستای ورزگ شهرستان قاین به خاک سپرده شد.
اردوی معرفتی «سلاله ها» در استان برگزار می شود
مسئول دفتر مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار خراسان جنوبی گفت: اردوی معرفتی «سلاله ها» ویژه فرزندان و نوادگان شهدا و ایثارگران با حضور دانش آموزان و مادرانشان در بیرجند برگزار می شود. سیده محبوبه میرصادقی اظهار داشت: اردوی معرفتی با عنوان «سلاله ها» ویژه فرزندان و نوادگان شهدا و ایثارگران در بیرجند برگزار می شود. وی افزود: این اردوی یک روزه، امروز ۲۴ آبان ماه ساعت ۸ صبح در محل کانون فرهنگی شاهد بیرجند برگزار می شود.
پذیرش دانشجوی دانشگاه بیرجند در سوربن فرانسه
استاد راهنمای دانشگاه بیرجند از پذیرش دانشجوی دکترای این دانشگاه در سوربن فرانسه خبر داد. استاد راهنمای دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه دانشگاه سوربن فرانسه یکی از معروف ترین دانشگاه های جهان است، گفت: دانشجوی دکترای دانشگاه بیرجند در رشته زمین شناسی برای کار مطالعاتی در خصوص موضوع پایان نامه اش در دانشگاه سوربن فرانسه پذیرش شد.
برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مرکز آموزش ۰۴
به مناسبت ماه ربیع الاول و در آستانه هفته وحدت نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با ۱۵۰۰ عنوان کتاب و بالغ بر۳۰۰۰ جلد و ۲۰ درصد تخفیف با همکاری انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) با حضور جانشین مرکز، رئیس عقیدتی سیاسی وکارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) افتتاح شد. در این نمایشگاه که به مدت یک هفته برپا خواهد بود، کتاب های قرآنی، مذهبی، اخلاقی، حماسی ، رمان و محصولات فرهنگی به معرض نمایش گذاشته می شود.

نماینده مجلس: اجرای کنسرت با رعایت هنجارها ایراد ندارد
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: کنسرتی که در آن هنجارها و موازین اسلامی رعایت و موسیقی شرعی اجرا شود، ایرادی ندارد. حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در حاشیه بازدید از پروژه های در حال ساخت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: فرد یا مسئولی باید فضای اجرای کنسرت را مدیریت کند که هنگام برگزاری آن اتفاقی رخ ندهد که خانواده ها را نگران کند. وی اظهار داشت: هیچ کسی با اصل موسیقی مخالف نیست و مردم منطقه ما به قدری متدین هستند که از موسیقی حلال، ضابطه مند و شرعی که در صدا وسیما هم پخش می شود، استقبال کرده و به دنبال آن بخش از موسیقی که حرام است نمی روند و علاقه ای هم به هنجارشکنی ندارند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*