آخرین خبر :

۲۰ هزار بسیجی در رزمایش اقتدار عاشورائیان خراسان جنوبی حضور می‌یابند

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از افزایش توان نظامی در مرزهای استان خبر داد و گفت: در ۱۲ مهرماه در رزمایش اقتدار عاشورائیان خراسان جنوبی ۲۰ هزار نفر بسیجی در قالب ۱۵۰ گردان در بیرجند حضور می‌یابند

 

20 هزار بسیجی در رزمایش اقتدار عاشورائیان خراسان جنوبی حضور می‌یابند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: دشمنان از همان ابتدا تاکنون برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده و ما باید همواره آماده باشیم تا نقشه‌‌های دشمن را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه هر چه توان و آمادگی داریم باید مهیا ساخته تا به رخ دشمن بکشیم افزود: در رزمایش اقتدار بسیجیان نمایش قدرت رزمی ۲۰ هزار نفر بسیجی در استان خراسان جنوبی را سازمان‌دهی کردیم تا همزمان با سراسر کشور در این همایش اقتدار حضور یابند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هدف عمده در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است و از شهریورماه تاکنون خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی به مناطق حاشیه شهر و مناطق محروم استان و رزمایش میز خدمت را داشته‌ایم.

قاسمی بیان کرد: نمایش اقتدار عاشورایان به نام سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) ۲ انجام می‌شود که یادآور اعزام‌های جنگ در سال‌های ۶۵ و ۶۶ و عملیات کربلای ۴ و ۵ و عملیات‌های بزرگ بر علیه دشمن است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در همان شرایط بوده و در محاصره اقتصادی، محدودیت‌ها، فشارهای روانی و رسانه‌ای قرار داریم و فشارهای رسانه‌ای دشمن شدید است و باید دشمن را مایوس کنیم و در این راستا رزمایش اقتدار عاشورائیان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: از دیگر اهداف رزمایش این است که آمادگی خود را به مقام معظم رهبری و مردم کشور و استان اعلام کنیم  که ما زنده هستیم و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم و تا شهادت ایستاده‌ایم.

قاسمی افزود: پیام دوم رزمایش این است که جنگ روانی که دشمن ایجاد کرده و با القائاتی از جمله اینکه فردا کمبودهای کالایی به وجود می‌آید می‌خواهد ما را مضروب جنگ روانی کند و باید این نقشه‌ها را نقش بر آب کنیم.

وی افزود: پیام سوم این رزمایش برای دشمنان است که این آمادگی نیروهای رزمنده بسیجی است که هر گاه نیاز باشد این نیروها آماده هستند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۲ مهرماه رزمایش اقتدار عاشوراییان در سراسر کشور برگزار می‌شود و هدف مایوس کردن دشمنان است اظهار داشت: این مراسم با یاد شهدا به ویژه شهدای مظلوم مدافع حرم و تجدید میثاق با رهبری و نماینده ایشان در استان انجام می‌شود که هدف روحیه بخشی به مردم استان، نمایش اقتدار و تقویت روحیه بسیجیان، ارتقا سطح وحدت و همدلی بین نیروهای بسیج است که با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

قاسمی افزود: در این رزمایش گردان‌های امام علی(ع)، گردان‌های بیت‌المقدس بسیج، گردان‌های عاشورای بسیج، موثر بسیج، گردان‌های الزهرا(س) و امام حسین(ع) مردم پایه شرکت می‌کنند که در مجموعه ۲۰ هرار نفر در قالب ۱۵۰ گردان سازمان یافته‌اند.

وی اظهار داشت: در این گردان‌ها اقشار مختلف اعم از بسیج جامعه پزشکی، سازندگی، دانشجویی و اساتید، فرهنگیان و دانش‌آموزی، حقوق‌دانان، اصناف، رسانه، ادارات، کارمندان، پیشکسوتان، ورزشکاران و خانواده‌های شهدا حضور دارند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: در این رزمایش مردم علاقه‌مند هم می‌توانند شرکت کنند و این مراسم روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه ساعت ۹ صبح در استادیوم آزادی بیرجند برگزار می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه مرزهای خراسان جنوبی از امنیت کامل برخوردارند اظهار داشت: از نوروز ۹۶ با به‌کارگیری ۳۰۰ نیروی بسیجی و یک حلقه مردمی در مرز مستقر کرده‌ایم و توان نظامی در مرزهای استان افزایش یافته به گونه‌ای که آمادگی ما ۵۰۰ برابر شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*