پیامک

۱
سلام چرا ادارات به سایت اداری منتقل نمی شوند و چرا بعد از گذشت حدود ۱۴ سال از تقسیم استان برخی از ادارات نتوانسته اند برای خود ساختمانی در سایت اداری تاسیس کنند و چرا برخی ادارت کل داخل شهر مستقر هستند مسوولان پیگیری کنند
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۰۷:۰۶:۰۹ خوانده نشده خیر
۲
حدود سه ماه از حفاری پیاده روی مدرس ۳ توسط مخابرات برای فیبر نوری میگذره،از بس زنگ زدیم و پیام دادیم جلو مغازه ها رو درست کردن اما من موندم که چرا تا خود شهرداری ۱۵۰ متر فاصله هست در اصلیترین جای شهر چرا باید پیاده رو خاکی باشه،حالا نداشتن جوب و جدول که پیشکش!!
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۲۱:۵۳:۳۵ خوانده نشده خیر
۳
با سلام،داخل نواب غربی نرسیده به تقاطع مفتح ساختمانی در حال ساخته،،،لطفا بفرمایید نظارت بر ساعت کار این عزیزان وظیفه چه سازمانی هست،،غیر اینکه تو همین نقطه کانال سازی و آهنگری هم داریم،،اصلا آسایش نداریم!مگر ساعت خاصی برای شروع و خاتمه کار ندارند!!!
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۲۱:۵۳:۲۰ خوانده نشده خیر
۴
با سلام، ضمن تشکر از روایط عمومی شهرداری بیرجند بابت پاسخگویی به پیامهای مردم چه خوب بود دیگر ادارت نیز مانند شهرداری حداقل پاسخ شهروندان را به روزنامه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۲۱:۴۹:۴۴ خوانده نشده خیر
۵
من از خواندن پیامکی که از بردن بچه های  زیر ۶ سال ( مهد کودکی ) به مراسم روضه در مزار شهدای باقریه خبر داده بودند خیلی متاثر شدم. واقعا سطحی نگری برخی از افراد چه بلاهایی که برسر اسلام می آورد. با بچه ها باید با بازی و به زبان خودشان آموزش داد نه با …..
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۱۷:۳۷:۴۳ خوانده نشده خیر
۶
ارگ کلاه فرنگی،قلعه بیرجند،ارگ بهارستان و تونل مخروبه بین آنها،دیوار یخی محلاتی،کوره های آجرپزی بلوارپیامبر اعظم،باغهای تاریخی امیرآباد،معصومیه،سراب،رحیم آباد،شوکت آباد و آب انبارهای بیرجند اگر در هر کجای دنیاقرارداشت قطعا سرمایه گذاری بهتری میشد.حداقل به بخش خصوصی واگذار شود تا درب آن به روی گردشگران وشهروندان بازباشد.مسول امر کیست؟
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۱۶:۲۸:۴۲ خوانده نشده خیر
۷
سلام.ارتفاع لامپ های روشنایی واقع در خیابان معلم خیلی زیاد است .لطفا اگر امکان دارد ارتفاع را کم نمایید ،تا روشنایی به کف خیابان بیشتر برسد.با تشکر شهروند ببرجندی.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۱۵:۳۷:۴۱ خوانده نشده خیر
۸
باسلام به روزنامه امروز خراسان جنوبی خواستم بگویم چراکسی به فکرکارگران روزمزدی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هم قرار ندارند نیست وهرچه اعلام میکنندمثل سبدکالابرای بهزیستی وکمیته وکسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستنداعلام می شود
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۱۴:۴۵:۳۰ خوانده نشده خیر
۹

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*