آخرین خبر :

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: فضای مجازی ابزار دشمن در جنگ روانی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوب گفت: استکبار از انقلاب عصبانی است چرا که هفت تریلیون دلار برای تسلط بر ایران هزینه کرده اما قدرت ایران مانع از پیروزی آنها شده است. حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در جمع فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج کارمندی حوزه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به آیاتی از قرآن پیرامون پیروزی حق در مقابل باطل بیان کرد: پیروزی دشمن، شدنی نیست. وی بیان کرد: بین انسان های فهمیده امروزی و دیروزی نمونه ای مانند امام علی (ع) یافت نمی شود همانگونه که مانند قرآن کتابی یافت نمی شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امام حسین (ع) معجزه قرآن است که واقعه کربلا را در برابر ظلم قرار داده است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: صهیونیسم در جهت دشمنی با مسلمانان به خصوص شیعه، برای هر یک از ائمه محققی قرار داده اند تا بدانند از کدام بخش زندگی شان می توانند سوء استفاده کنند. وی با بیان اینکه شیعه مانند پرنده ای است که دو بال سرخ و سبز دارد، گفت: بال سبز این پرنده نشان دهنده انتظار حضرت مهدی(عج) و بال سرخ آن نشان دهنده واقعه عاشورا در کربلا است.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: هر هفته، هر روز و هر ساعت باید زمان دفاع باشد.
وی با بیان اینکه جامعه ای که گرفتار ایدز فکری شود هر چه بر خلاف رضای خدا، عقل و دین است انجام می دهد، بیان کرد: همچنین جامعه ای که به ایدز روانی و فرهنگی گرفتار شده از نظر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می میرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جامعه ای که دشمن بر او مسلط شود و برای او تصمیم بگیرد، فنا شده است.
فضای مجازی ابزار دشمن
در جنگ روانی
حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس بیان کرد: ۲۷ کشور در جنگ علیه ما حضور داشته اند اما با رهبری های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با شکست رو به رو شدند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: زمانی که امام رحلت کردند، تمام پرچم های دنیا به علامت عزا به اهتزاز درآمد.
وی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت چندین سال هنوز دشمنی که از هیچ دروغی فروگذار نمی کند، در برابر امام (ره) کم می آورد، افزود: امروز دشمن در جنگ روانی خود، جامعه را کودک گرفته تا با فضای مجازی او را ساکت کند اما به جایی نمی رسد. وی با بیان اینکه دشمن حد و مرز ندارد و برای نابودی انقلاب ساکت نمی نشیند، ادامه داد: اگر در جنگ کنونی دشمن کوتاهی می شود، مشکل از داخل است. وی بیان کرد: نیروهای بسیج انسان های خودساخته ای هستند که باید خانواده و جامعه را از لغزش های احتمالی حفظ کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*