آخرین خبر :

عملیات اجرایی احداث میدان تقاطع بلوار پیامبر اعظم (ص) و سپیده شهر بیرجند آغاز شد

شهردار بیرجند گفت: عملیات اصلاح هندسی و ایجاد میدان در تقاطع بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان سپیده برابر مصوبات شورای ترافیک استان در حال انجام است.

عملیات اجرایی احداث میدان تقاطع بلوار پیامبر اعظم (ص) و سپیده شهر بیرجند آغاز شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی جاوید صبح امروز در بازدید از عملیات اجرایی احداث میدان تقاطع بلوار پیامبر اعظم (ص) و سپیده بیرجند اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی، ساماندهی تقاطع این بلوار و خیابان سپیده به شکل میدان طراحی و در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه به منظور روانسازی ترافیک، بهبود وضعیت عبور و مرور، کاهش خطرات ناشی از تصادف و کاهش سرعت به میزان ایمن اجرا می‌شود.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه با احداث این میدان گامی اساسی در راستای کاهش ترافیک برداشته می‌شود ادامه داد: با توجه به اینکه این تقاطع ایمنی مطلوبی نداشت و جزو نقاط حادثه خیز شهر محسوب می‌شود و تردد خودروها اعم از اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری و خودروهای شخصی و عابرین پیاده در این محدوده زیاد است احداث میدان در دستور کار شهر داری قرار گرفت.

جاوید، مساحت این میدان را ۹۰۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: زیرسازی و آسفالت این میدان به میزان ۱۸۰۰ متر مربع و با هزینه ۵۴۰ میلیون ریال انجام می‌شود.

شهردار بیرجند از اجرای جوبه و جدول در این تقاطع به طول ۵۰۰ متر و با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: پس از اتمام عملیات اجرایی این میدان، طراحی زیباسازی آن توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اجرا و توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*