طی مراسمی؛ موسوی به عنوان سرپرست هیئت کشتی بیرجند معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت کشتی ۱۶ مهرماه سال جاری با حضور جمعی از پیشکسوتان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی، روسای کمیته ها و مربیان برگزار شد.

به گزارش خاورستان، مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت کشتی در ۱۶ مهرماه سال جاری که با حضور جمعی از پیشکسوتان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی، روسای کمیته ها و مربیان برگزار شد و از خدمات چند ساله توجهی ریاست هیئت کشتی تقدیر و سید محمد جواد موسوی به عنوان سرپرست هیئت کشتی شهرستان معرفی شد.

در ابتدای جلسه رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی ضمن تشکر از زحمات رئیس پیشین هیئت کشتی بیرجند گفت: اتفاقات بسیار خوبی در زمان مدیریت رئیس پیشین انجام شده که امیدواریم در زمان مدیریت جدید هم این برنامه‌ها ادامه داشته باشد و ما شاهد موفقیت کشتی شهرستان بیرجند باشیم.
وی افزود:اگر بخواهیم به جایگاه اصلی ورزش بیرجند برسیم قطعا اتحاد و همدلی تنها راه حل آن است، باید تمامی جامعه ورزش شهرستان بیرجند در کنار یکدیگر برای نام شهرستان و جایگاه واقعی ورزش کشتی تلاش کنند.
رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی با اشاره به حضور پیشکسوتان در عرصه ورزش بیان کرد: حضور پیشکسوتان و استفاده از تجربیات این بزرگ مردان همواره در توسعه ورزش نقش مهمی داشته است.
سروری ادامه داد:باید از نخبه‌های کشتی بیرجند استفاده کنیم و آنها نیز به هیئت شهرستان برای رشد کشتی بیرجند کمک کنند زیرا مردم از ما انتظار دارند، امیدواریم روزی برسد تا بار دیگر کشتی بیرجند بتواند افتخارات گذشته را دوباره تکرار کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*