سرمقاله/روز تحقیر جهانی یک رئیس جمهور خودشیفته…!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد
mohammadraeifard@yahoo.com
دانلد ترامپ، این مردک زردمویی که خویش را نه تنها رئیس جمهور آمریکا بلکه فرمانده کل دنیا می پندارد در روزی که به عنوان رئیس جمهور کشور آتازونی یا همان ایالات متحده آمریکای امروزی پشت تریبون قرار گرفت تا به عنوان نماینده یک ملت سخنرانی کند، آنچنان لاطایلاتی را سرهم کرد و آنچنان مهملاتی را بافت که در همان دقایق اول سخنرانی اش بمب خنده سران شرکت کننده در اجلاس سالانه سازمان ملل را ترکاند.
مردکی که به دلیل بیماری روانی خودشیفتگی اش حتی داد جمهوری خواهان را نیز درآورده و اینک در پایین ترین سطح از رضایت مندی مردم خودش قرار دارد!!
ادبیات آمریکایی که ترامپ در سخنرانی اش به کار برد آنچنان سخیف و بی محتوا و پر از کینه و نفرت بود که همگان دریافتند که تمام دنیای ترامپ و پمپئو و بولتون و تمام حیثیت مردم آمریکا در سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران خلاصه می شود و لاغیر !!
متأسفانه برخی کشورهای میکروسکوپی حاشیه خلیج فارس که تحت قیمومیت بزرگتری بنام آمریکا قرار دارند نیز به تازگی عربده هایی می کشند از نوع پدر خوانده شان… حتی در دنیای سیاست نیز سیاست مداران به یکباره همه برگ های شان را باهم بازی نمی کنند اما کشورهایی چون امارات، کویت و عربستان سعودی به دلیل خوش آمدن پدرخوانده از اصل خویش رونمایی کرده اند.
دنیا شاهد لجن پراکنی مردی فرتوت که فساد اخلاقی او به عنوان رئیس جمهوری آتازونی بینی ۲۵۰میلیون آمریکایی را آزرده است، بود. که در آن از سخیف ترین و ناهنجارترین کلمات بر علیه کشوری استفاده کرد که نه برای او رقص شمشیر کردند و نه اجازه داده که چون کشورهای عربی تحقیر و دوشیده شود.
کشوری که کل تاریخ اش ۲۰۰سال هم نمی شود و از مهاجرینی از سراسر اروپا شکل گرفت و به همین دلیل نیز نمیتوان ادعا کرد که آمریکائیان اصالت دارند، برعلیه کشور و مردمی عربده مستانه می کشد که تاریخی به اندازه خود تاریخ دارد، مردمی که اگر نان ندارند شرف دارند، اگر پول ندارند اصالت دارند، اگر تسلیحات پیشرفته جهانی ندارند عزت نفسی دارند که دنیا را متحیر کرده است، مردمی که اگر در درون هزار بدبختی و گرفتاری و جنگ قدرت های داخلی دارند اما اگر بیفتد آن اتفاقی که نباید، دوباره کمر اعراب و قوم مغول جدید را خواهند شکست!!
آمریکا در سازمان ملل نقاب از رخ واقعی اش برداشت، نقاب از شعار حقوق بشر و دموکراسی به سبک آمریکایی را، آمریکا فریاد و عربده اش گوش فلک را کر کرد و کوتوله های منطقه ای را دوباره لرزاند…
اما برنده این کارزار دیپلماسی بلاشک ایرانی بود که منطق، ادب، بردباری و کنش عزت مدارانه را بر آمریکائیان دیکته کرد، بلور شخصیت ناداشته ترامپ در سازمان ملل شکست و فروریخت…!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*