زنی که همسرش را زیر سیمان دفن کرد

زن ملایری که همسرش را در خانه شان دفن کرده بود ، دستکیر شد.

سرهنگ داود علی بخشی فرمانده انتظامی ملایر گفت: روز ۲۲ شهریور امسال پس از جدال لفظی بین یک زوج جوان، مرد ۳۷ ساله برای استعمال مواد مخدر راهی زیر زمین خانه شده است.
وی اضافه کرد: این مرد تا ساعت ۲ بامداد در حال استعمال موادمخدر بود که صبح همسرش وی را در حالیکه خواب آلود نقش بر زمین شده، می بیند.
فرمانده انتظامی ملایر عنوان کرد: این زن مدعی است که شوهرش به صورت غیرعادی نفس می کشیده و یک ورق قرص کلونازپام (کنترل کننده تشنج و صرع) در کنارش وجود داشت، با این وجود یک پتو بر روی همسرش کشده و زیر زمین را ترک کرده است.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: صبح روز بعد زن نگران وضعیت شوهرش می شود و پس از مراجعه به زیرزمین متوجه مرگ همسرش شده و به علت ترس موضوع را کتمان می کند.
فرمانده انتظامی ملایر گفت: در ادامه این زن که دارای فرزند ۱۵ ساله است، اقدام به خرید کیسه سیمان و دفن همسرش در زیر زمین خانه می کند.
وی بیان کرد: این زن پس از گذشت ۱۵ روز موضوع را به عوامل گشت انتظامی ملایر اطلاع رسانی کرد و تحقیقات پلیس برای بررسی دقیق تر این موضوع در جریان است.
نیمه مرداد امسال یک مرد میانسال به علت اختلافات خانوادگی اقدام به قتل و بریدن سر همسر خود در منزل مسکونی واقع در نهاوند کرد.
پنجم مرداد هم راز قتل پیرمرد حدود ۷۰ ساله اهل روستایی در شهرستان همدان که قربانی اختلافات مالی شده و زنده زنده در یک کانکس به آتش کشیده شده بود، پس از حدود سه ماه کار پلیسی، فاش و قاتل شناسایی و دستگیر شد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*