آخرین خبر :

رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی خبر داد خراسان جنوبی میزبان مسابقات والیبال مرزنشینان شرق کشور

رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی گفت: مسابقات والیبال مرزنشینان شرق کشور ۱۸ تا ۲۰ مهرماه به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
عبدالحسین ملکی رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: مسابقات والیبال شرق کشور پروژه‌ای با عنوان جام مرزداران استان‌های مرزی کشور که طرح آن به فدراسیون والیبال داده شده است.
وی افزود: این مسابقات از شرق کشور آغاز شده و استان‌های مرزی در این جام شرکت می‌کنند و سال آینده استان‌های شمال کشور و سال ۱۳۹۹ استان‌های غرب کشور در آن شرکت خواهند کرد.
رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی گفت: مسابقات والیبال مرزنشینان شرق کشور با حضور ۴ تیم از استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی و تحت نظارت فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.
ملکی با اشاره به اینکه آیین نامه مسابقات والیبال مرزنشینان شرق کشور را خراسان جنوبی تنظیم و به فدراسیون فرستاده است، خاطرنشان کرد: این مسابقات برای سال‌های آینده در تقویم فدراسیون قرار خواهد گرفت.
وی افزود: استان‌هایی که در رقابت‌های لیگ یک و سوپر لیگ نمی توانند، تیم‌داری کنند این مسابقات یک میدانی برای رقابت ورزشکاران شهرهای مرزی و بروز استعدادهای آن‌ها در مسابقات کشوری است.
رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ایجاد جامعه بانشاط به کمک ورزش از جمله اهداف این مسابقات است.
ملکی یادآور شد: فدراسیون والیبال پیش قدم شده تا این مسابقات را به صورت رسمی در سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار کند که این مرحله از مسابقات کشوری است.
وی افزود: کاپ رسمی، مدال و حکم فدراسیون به تیم‌های برتر تعلق خواهد گرفت و حتما تیم ها برای به دست آوردن آن تلاش می‌کنند.
رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسابقات والیبال مرزنشینان شرق کشور با هدف گرامیداشت کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی ۱۸ مهرماه آغاز و تا ۲۰ مهر ادامه خواهد داشت، گفت: این مسابقات به میزبانی خراسان جنوبی، شهرستان زیرکوه و در سالن ورزشی هلال احمر حاجی‌آباد برگزار خواهد شد.
ملکی خاطرنشان کرد: کسانی که در راستای ورزش تلاش می کنند؛ اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پروش و مجموعه استانداری همکاری داشته باشند تا توجه ویژه‌ای به مناطق مرزی در حوزه ورزش تخصصی شود و با کمک همدیگر بتوانیم فعالیت‌های بهتری داشته باشیم و بستری فراهم شود برای بروز استعدادهایی که کسی به سراغ آنها نرفته و با همکاری یکدیگر کیفیت برگزاری مسابقات نیز افزایش پیدا کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*