آخرین خبر :

رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی: کتاب « کرامات شهدا» در خراسان جنوبی رونمایی می شود

کتاب « کرامات شهدا» در خراسان جنوبی رونمایی می شود

بیرجند- رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: کتاب کرامات شهدای استان در آستانه برگزاری کنگره دو هزار شهید رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی دیانی صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری اجاسیه شهدای دانشجو و اساتید استان بیان کرد: ۵۰۰ نفر از اساتید استان در این اجلاسیه حضور دارند.

وی اظهار کرد: باید در بزرگداشت ها تامل بیشتری شود چراکه در حال حاضر در برنامه های اجرایی نسبت به بیان دستاوردهای انقلاب و ایثارگری های شهدا فاصله زیادی داریم.

دیانی با اشاره به برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید استان بیان کرد: کتاب کرامات شهدای استان در آستانه برگزاری این کنگره رونمایی می شود.

رئیس بسیج دانشجویی خراسان جنوبی هم در این دیدار بیان کرد: در راستای برگزاری احلاسیه شهدای دانشجو و اساتید، کمیته های مختلفی تشکیل شده است.

ابوذر صلاحی افزود: برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده های شهدای دانشجو در استان و برگزرای مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۸۱ شهید دانشجو از خراسان جنوبی داریم که ۶۱ شهید در این استان دفن هستند، افزود: مستندات، عکس ها و خاطرات این شهدا جمع آوری شده است.

صلاحی از طراحی سایت شهدای دانشجو خبر داد و گفت: همچنین اپلیکیشن موبایلی طراحی شده که در آینده ای نزدیک رونمایی می شود.

وی اظهار کرد: باید از طریق برگزاری کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی، دانشجویان را با سبک زندگی شهدا آشنا کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*